Koneella pärrätty nyt 380 Mm. 250 Mm kohdalla kävin huollattamassa ruiskun. PA-pumppu vaihdettu samoihin aikoihin.
Nollakelillä kone oirehtii niin että käynnistyy vajaasti lämpimänä, joskus kolmella joskus neljällä. Ottaa heikosti kierroksia, ja vääntöä ei yhtään. Ikuisuuden, siis 10-20s, startin jälkeen kaikki pytyt lähtee käymään kuin salamaniskusta normaalisti. Kone pöllyttelee mustaa, ainakin kaverit sanonut.
Ongelma nimenomaan jos kone seissyt 5-30min, ja käynnistetään uudestaan. Kylmänä joskus joutunut pitämään kaasulla käynnissä sen 10-15s, useimmiten lähtee kuin palmun alta kelillä kuin kelillä.
Polttoaineen kulutus vaihtelee pari l/100km, tankkilinen 60l piisaa 550-670 km samanlaisessa ajossa.
Nyt tuntunut että vetoja tullut lisää kun oireet pahentunut, tärinätasot ainakin moussut.
Mitä tod näk mennyt? Kylmäkäynnistin suutin? Paineensäädin? Varaaja?
Tampereella osaavaa kohtuuhintaista huoltoa?
Nollakelillä kone oirehtii niin että käynnistyy vajaasti lämpimänä, joskus kolmella joskus neljällä. Ottaa heikosti kierroksia, ja vääntöä ei yhtään. Ikuisuuden, siis 10-20s, startin jälkeen kaikki pytyt lähtee käymään kuin salamaniskusta normaalisti. Kone pöllyttelee mustaa, ainakin kaverit sanonut.
Ongelma nimenomaan jos kone seissyt 5-30min, ja käynnistetään uudestaan. Kylmänä joskus joutunut pitämään kaasulla käynnissä sen 10-15s, useimmiten lähtee kuin palmun alta kelillä kuin kelillä.
Polttoaineen kulutus vaihtelee pari l/100km, tankkilinen 60l piisaa 550-670 km samanlaisessa ajossa.
Nyt tuntunut että vetoja tullut lisää kun oireet pahentunut, tärinätasot ainakin moussut.
Mitä tod näk mennyt? Kylmäkäynnistin suutin? Paineensäädin? Varaaja?
Tampereella osaavaa kohtuuhintaista huoltoa?
Comment