Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
En puhu kokemuksen kovalla rintaäänellä mutta tämä on oma käsitys:
Neljällä reiällä saadaan kovempi paine suihkuun, siten polttoaine sumu on parempi ja hienompi. Jolloin sumu leviää laajemmalle alueelle sylinteriin (Tärkeää etenkin isossa sylinterissä) jolloin palamisesta saadaan tasaisempi.
Mutta tukketuminen voi olla todennäköisempää koska pienemmät reiät.
Yksireikäisestä en äkkisistään keksi hyviä puolia.
Ps. Oletus on että tulossa profiilin 2.2:seen, mutta onko?
Internetti kertoi tälläisiä totuuksia
•The ABY injectors utilise a 4-hole pattern for improved vapourisation in comparison to the 1-hole injectors on the 3B. Even higher rated injectors are used on the RS2 (ADU) engine in conjunction with a slightly higher rated fuel pump. As far as I know, the 3B, ABY and AAN engines all use the same fuel pump.
Eli käytännössä siis bensa saadaan pienemmällä pisarakoolla pyttyyn, kun on enemmän reikiä.
Varmaan tää on jo kaikille tuttu saitti, mutta pistetään silti http://www.s2central.net/motronic_01.html
Comment