No nyt vihdoin pääsi vähän ässän kimppuun. Helkutti kun ei meinaa millään löytyä aikaa harrastaa. Tarttis varmaan lopettaa päivätyöt :)
No asiaan.
Vaihtoon meni imusarjan tiivisteet, jotka oli aivan paskana.
Venakopan tiivisteet ja ne myös ihan korput. öljyä valuttaneet jo pitkin moottorin kylkiä.
Suuttimien tiivisteet.
Tulpanjohdot
Virranjakajan kannet
Pyörijät
Tulpat
Tyhjäkäynti parani, mutta edelleen moottori käy tyhjää hivenen tutisten ja kun antaa kaasua niin tuntuisi vähän pätkivän.
Vikakoodit saatiin vihdoin ulos.
-engine speed sensor g28 static- no signal
-lambda (oxygen sensor) regulation
-sporadic - regulation limit exceeded
-control unit failure or internal control module keep alive memory (KAM) error
Elikkäs missä sijaitsee toi g28 anturi ja onko marmoritiski kamaa?
Montako lambdaa tuolla on ja mikä niistä yleensä oireilee?
Ja sitten noista kahdesta muusta en osaa sanoa mitään...
Eli jelppiä kaivataan!
Koodit luettiin vag-vehkeisiin tarkoitetulla skannerilla.
Jos joltain löytyy ehjää lambdaa ja tota g28 sensoria niin saa tarjota!
No asiaan.
Vaihtoon meni imusarjan tiivisteet, jotka oli aivan paskana.
Venakopan tiivisteet ja ne myös ihan korput. öljyä valuttaneet jo pitkin moottorin kylkiä.
Suuttimien tiivisteet.
Tulpanjohdot
Virranjakajan kannet
Pyörijät
Tulpat
Tyhjäkäynti parani, mutta edelleen moottori käy tyhjää hivenen tutisten ja kun antaa kaasua niin tuntuisi vähän pätkivän.
Vikakoodit saatiin vihdoin ulos.
-engine speed sensor g28 static- no signal
-lambda (oxygen sensor) regulation
-sporadic - regulation limit exceeded
-control unit failure or internal control module keep alive memory (KAM) error
Elikkäs missä sijaitsee toi g28 anturi ja onko marmoritiski kamaa?
Montako lambdaa tuolla on ja mikä niistä yleensä oireilee?
Ja sitten noista kahdesta muusta en osaa sanoa mitään...
Eli jelppiä kaivataan!
Koodit luettiin vag-vehkeisiin tarkoitetulla skannerilla.
Jos joltain löytyy ehjää lambdaa ja tota g28 sensoria niin saa tarjota!
Comment