Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 perän stefat

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 b5 perän stefat

Mulla näyttäs apparin puolella vuotavan aika reippaasti ja kuskin puolelta jonku verran.. Onko millainen homma tehä? Joutuuko pudottaa perän alas kokonaa?
    Mitä osat maksaa suunnilleen?

Vetari irti. Sitten kuusiokolopultti auki perän sisään menevästä tumpista ja vetää sen ulos. Stefa on sitten vaihdettavissa. Stefan koko 45x60x8.
    Perää ei tarvitse tiputtaa alas. Stefojen hinta joitain euroja.

Comment

Vetarin sisäpää irti ja sitten stefaan pääseekin käsiksi.

Äh, siellähän se ylempänä on, ei pitäisi surffata kännykällä :)

Comment

Oliko niin että toisella puolella ei ole sitä stopparia stefalle ? Eli sen pystyy vahingossa työntämään perän sisään.
        Näin minua peloteltiin, kun omaani vaihdoin kuskinpuolelle. Stefat maksaa laakkosella n.25€ kpl tai pari enmuista ja laakeriliikkeessä mistä itse kävin 4€ 2 kpl. Hyvin toiminut!
        Takapönttö piti irroittaa, että pääsi käsiksi vetariin. Niin huono muisti, mutta pitikö vetarin avaamiseen käyttää jotain erikois kärkeä/hylsyä ? Muistelen ainakin lainanneeni hommaa varten jonkinsortin hylsyä kaverilta.

Comment

Kiitti Mika, täytyy käydä kyselee laakereta, kuhan saadaa vielä tieto tuohon erikois hylsy hommaan...
          Viimeksi muokannut Jesse87; 28.12.2013, 17:05. Perustelu: Lisäystä

Comment

Eikös sisemmät vetarien pultit ole mallia XZN 10mm ? Joku varmistaa..

Comment

Kyllä ne on.

Comment

Working...
              X