Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Mulla näyttäs apparin puolella vuotavan aika reippaasti ja kuskin puolelta jonku verran.. Onko millainen homma tehä? Joutuuko pudottaa perän alas kokonaa?
Mitä osat maksaa suunnilleen?
Vetari irti. Sitten kuusiokolopultti auki perän sisään menevästä tumpista ja vetää sen ulos. Stefa on sitten vaihdettavissa. Stefan koko 45x60x8.
Perää ei tarvitse tiputtaa alas. Stefojen hinta joitain euroja.
Oliko niin että toisella puolella ei ole sitä stopparia stefalle ? Eli sen pystyy vahingossa työntämään perän sisään.
Näin minua peloteltiin, kun omaani vaihdoin kuskinpuolelle. Stefat maksaa laakkosella n.25€ kpl tai pari enmuista ja laakeriliikkeessä mistä itse kävin 4€ 2 kpl. Hyvin toiminut!
Takapönttö piti irroittaa, että pääsi käsiksi vetariin. Niin huono muisti, mutta pitikö vetarin avaamiseen käyttää jotain erikois kärkeä/hylsyä ? Muistelen ainakin lainanneeni hommaa varten jonkinsortin hylsyä kaverilta.
Comment