Tein tuossa jarruremppaa autoon Seat leon FR -05. Levyjen ja palojen vaihdon jälkeen laittaessani auton käyntiin, tuli pakoputkesta paksua valkoista savua, joka haisi aavistuksen kytkimen hajulle (pahan hajuista). Eli hiukan sellainen kitkerä haju. Savutus loppui jonkin ajan kuluttua. Minkäänlaista ylimääräistä savutusta auto ei ennen remonttia päästänyt, joten jotenkin yhdistelen näitä asioita toisiinsa. Uusia jarrupaloja varten jouduin tietysti painamaan satuloista männät sisälle
Jarrunestettä häviää ajan kuluessa niin paljon, että sitä pitää lisäillä, mutta missään moottoritilassa tai auton alla ei näy märkää. Voisiko olla mahdollista, että esim pääsylinteri vuotaa alipainetehostajaan ja sitä kautta nestettä pääsisi alipaineletkuja pitkin imusarjaan?
Jarrunestettä häviää ajan kuluessa niin paljon, että sitä pitää lisäillä, mutta missään moottoritilassa tai auton alla ei näy märkää. Voisiko olla mahdollista, että esim pääsylinteri vuotaa alipainetehostajaan ja sitä kautta nestettä pääsisi alipaineletkuja pitkin imusarjaan?
Comment