Ei ole tullut palasia vastaan..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 B5 Tehot Hävisi
Collapse
X
-
-
Alkuperäinen kirjoittaja matrikkel Näytä viestiassumption is the mother of all fuckups...
Comment
-
Nyt on osat haalittu. Ootellaan tiivisteitä ja sit kasaileen, auto jää minulle.
Vanhat ahtimet menee kunnostettavaksi ja jää varalle odottamaan pahalle päivälle =)
Comment
-
Ihan vakio ahtimet tuli nyt. Jos ei tule muuttujia matkaan, niin nähdään Lauantaina Teboililla =) Mitä sitä turhaan seisottaa, nopeesti vaan kasaan huolella :)
Vikasilla ahtimilla tuli penkistä 300hp ja 490Nm, nuilla uusilla ahtimilla ja ahtovuodot korjattuna varmaan päästään paremmille puolille..
Comment
-
En nyt muista mitä se pyytää. Täytyy logitella kun auto on taas kasassa =)
Se on Sportecin ohjelma, pitäis olla ainakin hyvä, kestävä ja turvallinen.
Comment
-
Ahtimen imusiiven rikko ja pakosarjan vika ei taida selittää mitä lähdettiin selvittämään eli ahtovikaa. Kyllä auton olis pitänyt ahtaa jotain vai olenko ihan väärässä. Pyörikö ahtimien akselit ok, kun kokeilit niitä. Jos ei täysin jumissa siis ollut, niin etsisin vielä vikakohtaa. Nythän on hyvä käydä paikkoja läpi, kun mylly on vai pitääkö sanoa jo oli irti.
Olet kyllä varmaankin käynyt kohteet jo lävitse.
Comment
-
On tuo kohta vuoden mulla ollut. Ajellaan noilla ahtimilla ja sitkun leviää, niin RS4 Osat kiinni..
Nyt ei ole rahaa vielä niin kauheesti laittaa :)
Keskustelun kun lukee läpi, niin pääsee jyvälle missä vika oli.. Eli Kuskin ahdin totaallisen jumissa, toinen liikkui hyvin mutta välystä havaittavissa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viestiAjellaan noilla ahtimilla ja sitkun leviää, niin RS4 Osat kiinni..
Comment
-
Joku mutteri/prikka hajottanu imupuolen siivet ja jumittanu..
Se taitaapi olla siellä ahtimen sisällä. En usko, että enään vaaraa!
Comment
-
Ahtimen imusiiven rikko ja pakosarjan vika ei taida selittää mitä lähdettiin selvittämään eli ahtovikaa.Jos toinen ei pyöri, niin ahdot karkaa toisen turbon läpi.
Comment
-
Hyvä kysymys. En usko, että niitä on mistään kuitenkaan satanut..
Voi olla, että jostain on irronnut joku tai sitten mulla tippunut Imusarja rempan yhteydessä imuputkeen?
Vähän vaikea arvioida, ei tässä kannata syyllistä etsiä kun oma auto kyseessä.
Comment
-
Itekki ajatellut sitä vikatilaan menemistä, mutta voiko se kuitenki palautua vikatilasta vaikkei autoa sammuta.
vikakoodeja äsken ei löytynyt, tosin katoin puhelimella elm bluetooth lukijalla :D
korjaamolla kuitenki luki öljynvaihdon yhteydessä vikokoodit ja lokista löyty 4,5,6 sylintereiltä sytkähäiriö ja toisen puolen pakolämpöanturin vikakoodi.
oli kaasutellu autoa ja antanut käydä lämpöseksi, mutta mitään vikakoodia ei ollu tullut takasin.
Comment
-
Minulla tekee just tuota ja vikana on vuotava hukkaportille menevä paineletku. Eli vetää hyvin ja kun hukkaportin pitäisi löysätä liiat paineet pois, niin hyytyy (yliahtaa)... Kohtapuolin sit taas menee. Eli teeppä painetesti äläkä vedättele täyskaasuvetoja hirveästi ennen kun oot selvittänyt onko yliahtaminen syynä.
Comment
Comment