Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Tehot Hävisi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Ei ole tullut palasia vastaan..

    Comment


    • niii, johnaki ne palaset on....arvauksia?

      Comment


      • Oiskohan palaset päässyt välijäähyjen läpi kovin isoina palasina?

        Comment


        • Veikkaan, että turbon rikkoja on nyt palasina tai ahtimessa, tai tippunut jo..

          Comment


          • Juu tuskin ovat tuolla enää. Samalla ku peset jäähyt taitaa homma tulla hoitoon ja ei tarvitse murehtia.

            Comment


              assumption is the mother of all fuckups...

              Comment


                Alkuperäinen kirjoittaja matrikkel Näytä viesti
                assumption is the mother of all fuckups...
                Under Siege II

                Comment


                • Nyt on osat haalittu. Ootellaan tiivisteitä ja sit kasaileen, auto jää minulle.

                  Vanhat ahtimet menee kunnostettavaksi ja jää varalle odottamaan pahalle päivälle =)

                  Comment


                    Kyllä vain on vauhdilla tapahtunut kaikki. Ei muuta kun ens viikon lauantaina teboilille näyttämään tätä kampetta. Johan tuo on kuin uusi ;)
                    Tuliko muuten S4 vai RS4 ahtimet? Luin kyllä kaikki vastaukset, mutta muisti on niin kovin lyhyt.

                    Comment


                    • Ihan vakio ahtimet tuli nyt. Jos ei tule muuttujia matkaan, niin nähdään Lauantaina Teboililla =) Mitä sitä turhaan seisottaa, nopeesti vaan kasaan huolella :)

                      Vikasilla ahtimilla tuli penkistä 300hp ja 490Nm, nuilla uusilla ahtimilla ja ahtovuodot korjattuna varmaan päästään paremmille puolille..

                      Comment


                      • Mitäköhän siinä ohjelmassa pyydetään? Jos on liikenteessä pelkällä softalla, niin tuo lukema on joillakin softaajilla ihan ok turvallisesti.

                        Comment


                        • En nyt muista mitä se pyytää. Täytyy logitella kun auto on taas kasassa =)

                          Se on Sportecin ohjelma, pitäis olla ainakin hyvä, kestävä ja turvallinen.

                          Comment


                          • Jos yli 300hp haluat niin sulla on väärät ahtimet. Kyllähän ässän ahtimillakin saa, mutta ei se kauon kestä. Nimimerkillä kokemusta :).

                            Comment


                              Ahtimen imusiiven rikko ja pakosarjan vika ei taida selittää mitä lähdettiin selvittämään eli ahtovikaa. Kyllä auton olis pitänyt ahtaa jotain vai olenko ihan väärässä. Pyörikö ahtimien akselit ok, kun kokeilit niitä. Jos ei täysin jumissa siis ollut, niin etsisin vielä vikakohtaa. Nythän on hyvä käydä paikkoja läpi, kun mylly on vai pitääkö sanoa jo oli irti.

                              Olet kyllä varmaankin käynyt kohteet jo lävitse.

                              Comment


                              • Ja jos toinen ahdin oli kuin uusi niin tuntus, että sillä olisi painetta pukannut?

                                Comment


                                  Jos toinen ei pyöri, niin ahdot karkaa toisen turbon läpi. Jos siellä oli pakosarjan palasia turbiinissa jumittamassa sitä?

                                  Comment


                                  • Ei nyt käynyt ketjussa aivan selväksi, kuinka kauan auto on aloittajan käsissä ollut. Jos on kovinkin tuore, niin kannattaisi tuo "viri"softa tarkistuttaa, vaikkapa Porkkisella, niin tulisi tuokin homma selväksi.

                                    Comment


                                    • On tuo kohta vuoden mulla ollut. Ajellaan noilla ahtimilla ja sitkun leviää, niin RS4 Osat kiinni..

                                      Nyt ei ole rahaa vielä niin kauheesti laittaa :)

                                      Keskustelun kun lukee läpi, niin pääsee jyvälle missä vika oli.. Eli Kuskin ahdin totaallisen jumissa, toinen liikkui hyvin mutta välystä havaittavissa.

                                      Comment


                                      • Alkuperäinen kirjoittaja Toppura123 Näytä viesti
                                        Ajellaan noilla ahtimilla ja sitkun leviää, niin RS4 Osat kiinni..
                                        Nythän toinen levisi jo! Eikö syykin kannattaisi selvittää?
                                        Viimeksi muokannut okkim; 29.12.2013, 00:23. Perustelu: Korjattu lainaus.

                                        Comment


                                        • Joku mutteri/prikka hajottanu imupuolen siivet ja jumittanu..

                                          Se taitaapi olla siellä ahtimen sisällä. En usko, että enään vaaraa!

                                          Comment


                                            Ahtimen imusiiven rikko ja pakosarjan vika ei taida selittää mitä lähdettiin selvittämään eli ahtovikaa.
                                            Jos toinen ei pyöri, niin ahdot karkaa toisen turbon läpi.
                                            Jep, mulla oli kans toinen turbo jumissa, niin ei ahdot nousseet. Jumittunut turbo toimii "bypassina", kun ei siivet pyöri.

                                            Comment


                                            • Anteeksi tyhmyyteni, mutta jos auto on jo vuoden ollut, niin mistä nuo prikat ja mutterit on sataneet?

                                              Comment


                                              • Hyvä kysymys. En usko, että niitä on mistään kuitenkaan satanut..

                                                Voi olla, että jostain on irronnut joku tai sitten mulla tippunut Imusarja rempan yhteydessä imuputkeen?

                                                Vähän vaikea arvioida, ei tässä kannata syyllistä etsiä kun oma auto kyseessä.

                                                Comment


                                                  Epäilen, että siipirikko on tapahtunut jo aiemmin ja pakosarja on mennyt rikki sen jälkeen. Pakosarja vika jumitti pakosiiven. Imusiipi on varmasti pitänyt ääntä spoolatessa.

                                                  Comment


                                                  • Mulla kans ässässä ollu jo pitemmän aikaan mielenkiintoista vikaa kun välillä vetää ihan normaalisti ja nostaa ahtoja 1.3-1.4 bar, mut sitte saattaa muutaman ajo kilsan jälkeen puutua ettei vedä, eikä ahdot nouse kun 0.5-0.6 bar. rs4 ahtimet.

                                                    Comment


                                                      Taitaa mennä vikatilaan ja silloin toimii ns. peruspaineilla.

                                                      Comment


                                                      • Itekki ajatellut sitä vikatilaan menemistä, mutta voiko se kuitenki palautua vikatilasta vaikkei autoa sammuta.

                                                        vikakoodeja äsken ei löytynyt, tosin katoin puhelimella elm bluetooth lukijalla :D

                                                        korjaamolla kuitenki luki öljynvaihdon yhteydessä vikokoodit ja lokista löyty 4,5,6 sylintereiltä sytkähäiriö ja toisen puolen pakolämpöanturin vikakoodi.

                                                        oli kaasutellu autoa ja antanut käydä lämpöseksi, mutta mitään vikakoodia ei ollu tullut takasin.

                                                        Comment


                                                          Minulla tekee just tuota ja vikana on vuotava hukkaportille menevä paineletku. Eli vetää hyvin ja kun hukkaportin pitäisi löysätä liiat paineet pois, niin hyytyy (yliahtaa)... Kohtapuolin sit taas menee. Eli teeppä painetesti äläkä vedättele täyskaasuvetoja hirveästi ennen kun oot selvittänyt onko yliahtaminen syynä.

                                                          Comment


                                                          • jep täytyypä katella letkuja ja tehdä se testi.
                                                            olisko laittaa linkkiä mistä tesin ohjeet löytyis näppärästi? :)

                                                            Comment


                                                              Toisaalta noi oireet voi hyvinkin johtua viallisesta egt:stä! Logita 112 josta pitäs näkyä että anturi antaa max lämpöä vika päällä.

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X