Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 B5 Tehot Hävisi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Jos EGT:ltä tulee vikakoodia niin se kyllä voi laittaa sen vikatilaan.

    Comment


    • Vaihdoin just pari kk sitten toisen puolen EGT:n. Oireet oli samat, eli ensin ahtoi normaalisti ja sitten yllättäen oltiin vikatilassa, joka tosiaan lähti matkaa ajaessa pois ihan itsekseen. Vikakoodinkin tuosta jätti. Kerran yllätti ohituksessakin, kun ei mennytkään kuin olisi pitänyt...

      Comment


      • Onko perää et ne pitäis vaihtaa molemmat kerralla?
        mistä sais edukkaasti?

        Comment


          Ei niitä pakko ole vaihtaa yhdessä. Monesti vaan molemmat alkavat olemaan tiensä päässä.

          Puolastahan saa niitä piirilevyjä anturiboksien sisään joiden pitäisi kestää paremmin.

          Comment


          • Korjaussarjana (2kpl) tulee halvemmaks kuin ostaa yksi. ja jos yhtäkään samalta vuodelta on ni kyl se toinenki luultavasti sanoo sopimuksen irti pian. tietty jos juotin pysyy yhtään kädessä ni kannattaa ostaa puolalaiset egt-piirilevyt ja juottaa ne paikoilleen vanhoihin koteloihin. koska harvoin siin thermoanturis on vikaa. laitas piruuttaa hakuun egt ni löytyy paljon juttua. mutta ei vaikea homma.

            Jahas mikko ehti jo.

            Comment


              Ja jotkut versiot voi korjata ihan kolvaamalla. Varsinkin ne tulee kuntoon hyvin todennäköisesti, joissa piirilevy on valettu mustaan uretaaniin.

              Comment


              • Tossa selailin ja löysinki mut sidmotorsportilta oli menny kaikki..

                Comment


                • Huomenna alkaa Ässä kasaantumaan, kun saa marmorilta tiivisteet.. Jos se vaikka olisi Keskiviikkona ajossa taas =)

                  Onko kenelläkään varmaa tietoa, että mikä olisi Halkaisija Pakoputken päille, kun ajattelin vaihtaa ne vähän tuoreempiin?

                  Toivottavasti on nyt " Huolettomia " Kilsoja :)
                  Viimeksi muokannut Toppura123; 30.12.2013, 19:20. Perustelu: Päivitystä

                  Comment


                  • Nyt on pakko nostella taas.. Eli miten lähtee tämä kuvassa oleva tiiviste irti? Räkii öljyä jonkinverran pakosarjalle!

                    Osanumero: 078103113B
                    Attached Files

                    Comment


                      Huoh, jo kerran sanoi että pärjää omillas mutta uuvenvuuven kunniaks jos ei muut ehi ensin niinkaks rruvia sinne poraat ja väännät irti!

                      Comment


                        Meisseli väliin ja väänät irti. Uutta on hankala saada paikoilleen ilman venakopan irroitusta.

                        Comment


                        • Jep, lähtihän tuo kampeamalla. Olin liian hätäinen ja kirjoitin tänne :)

                          Uusia laittaessa, en usko että tarvii koppia aukaista. Mahtuuhan nuo tuosta

                          Comment


                            Eipä sitä olis tarvinut vaihtaa, ehjänä irti ja tiivisteliiman kanssa takaisin.

                            Comment


                            • Uudet Tiivisteet ja liima saapuu huomenna. Sitten päästään napauttamaan ne kiinni, öljyt sisään ja auto käyntiin =)

                              Katsotaan mitä me ensikertalaiset saatiinkaan aikaan.. Noh, Kyllähän tuo näyttäis hyvältä. Kasaantui helposti ja kaikki laitettu viimeisenpäälle.
                              Viimeksi muokannut Toppura123; 2.1.2014, 15:30.

                              Comment


                              • Saatiin vielä yhdet uudet tiivisteet ja autoon nesteet. Nyt käy ja kulkee, itse asiassa todella paljon paremmin kuin koskaan!

                                Herää paljon alempaa ja vääntö tuntuu paremmin =)

                                Kiitos kaikille osista ja avuista =)
                                Attached Files
                                Viimeksi muokannut Toppura123; 3.1.2014, 14:40.

                                Comment


                                  Hyvä että toimii. Toivottavasti ei käy vaan niin kuin itselle kun tein omaan yksilöön isomman huollon, samassa oli turbojen kunnostus. Viikon se oli ajossa ja rupesihan se kytkin luistamaan. Hyvinhän se ensikertalaisiltakin onnistuu :)

                                  Comment


                                  • Olihan tuo aika simppeli homma. Kyllä se tuntuis toimivan täydellisesti, lukuunottamatta tyhjää ilmastointia..
                                    Viimeksi muokannut Toppura123; 4.1.2014, 18:04.

                                    Comment


                                      Tämä meni sit kuitenkin vaihtoon?

                                      http://www.nettiauto.com/audi/s4/6208785

                                      Comment


                                      • Näin tapahtui. Nyt oli pakko luopua Opiskelujen ajaksi Ässästä! Vuoden parin päästä ostan uuden A6:sen ja harrasteauto erikseen =)

                                        Olihan se aika haikeeta ajaa Tampereelle, ja tulla takas Rellulla...

                                        Comment


                                        • Noita turbon kuvia kattellessa, mitähän mun turbosta on menny läpi kun tuo ei ole vielä mitään verrattuna mun apparin puolen ahtimeen :D

                                          Comment


                                          • Nää on vähän tällaisia kompia..

                                            Comment


                                            • Niinhän siinä kävi että tää yksilö ajautui meikäläiselle ja koitan jatkaa siitä mihin edellinen omistaja jäi. Se tässä ihmetyttää että kun kone oli irti ja ne kannen tulpatkin vaihdettu niin miksei samalla venakoppien tilkkeitä? Ne vuotaa nyt ja huomenna pitäs vaihdella.

                                              Comment


                                              • Venakoppien tiivisteet vaihdettu jo kaksi kertaa. Vuotoja ei saatu kuriin, niin eipä häirinnyt enään itseä.

                                                Paljon me siihen tehtiin vajaa vuoden aikana, ja paljon on vielä tehtävää..

                                                Comment


                                                  Eikö edes liimaa apuna käyttäen pitänyt tiivisteet?

                                                  Comment


                                                    Vähän tais mennä hätäilyn piikkiin noi vuodot. pinnat pitää putsata kunnolla ja laittaa liimaa vain niihin nurkkakohtiin.

                                                    Comment


                                                    • Ekalla kerralla käytettiin liimaa! Toisella kerralla karhunkielellä käytiin läpi ja putsattiin kaikki huolellisesti. Hetken piti, mutta ei kauaa..

                                                      Comment


                                                      • Viestiketjun läpi luettuna en malta olla kysymättä mitä tälle ässälle kuuluu nykypäivänä?

                                                        Comment


                                                          Se meni myyntiin.

                                                          Comment


                                                          • Tää on tosiaan meikäläisellä nykyään ja toimii niinkun 300tkm ajetun auton kuvittelis toimivan :D Pientä ja vähän isompaa laittoa siellä täällä. Vielä ainakin ahtaa normaalisti ja vetoja tuntuis olevan. Ei ole ainakaan mitään kovin suurta mennyt turboista läpi. Eläkkeellähän tää auto jo tavallaan on kun 4kk aikana mittariin tullut 3tkm :P

                                                            Comment


                                                            • Pidä vaan hyvää huolta Ässästä. En mä siitä olis luopunut, mut meni kaikki rahat siihen.. Siis ihan kaikki :/

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X