Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kytkimen työsylinteri A4 B6 2.5 TDI

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kytkimen työsylinteri A4 B6 2.5 TDI

    Auttakaahan viisaammat miestä mäessä. Audi ollut nyt kolmatta viikkoa korjaamolla. Kytkimen työsylinteriin tulee liian kova paine ja ilmatessa se rikkoutuu. Kyseessä vm. 03 A4 quattro, manuaali ja 2.5 tdi BDH koneella. Kytkin ja vauhtipyörä vaihdettu kiinteään vuosi takaperin. Edellinen omistaja muisteli, että olisi ollut Valeo. Onko ainoa korjaus vaihtoehto tiputtaa laatikko ja kurkata sisälle?

  • #2
    Jokuhan siellä on varmaan jumissa, olettaen että työsylinteri on uusittu ja hajonnut taas?

    Comment


    • #3
      Siitä en tiedä metallisesta oli pettänyt tiiviste ja päästi nesteet pihalle. Uusi muovinen antautu sitten ilmattaessa samantien. Ilmeisesti poljin oli mennyt kerrasta kovaksi..? Elikkä vika ei voi olla pääsylinterissä vaan laatikko auki ja ihmettelemään?

      Comment


      • #4
        No en oikein usko että poljinsylinterissä ois vika, koska mitenkä se sen ylimääräsen paineen sinne kehittäs? Muttamutta, onkos tietoo millälailla uus työsylinteri oli hajonnu? Oliko sekin pullauttanu tiivisteen vai?

        Comment


        • #5
          Juu uudessakin pullahti tiiviste ja sitä kautta nesteet pihalle.

          Comment

          Working...
          X