Eli siskon miehen Allroadista (AKE) narahti vesipumppu. Nestepinta laski ja kirskuntaa rupes kuuluun. Nyt on soitellu mulle että onkohan eberin asennus syypää. Kovin kyllä ihmettelen miks näin vois olla.
Eberin letkut pantiin "viralliseen" paikkaan eli siihen vähä vittumaises paikas olevaan n. viidentoista sentin mittasen kumiletkun tilalle vasemman kannen viereen. Pumpun kiertosuunta on varmasti oikea eli jakopään puolelta vedettiin eberin vesipumpun imuun ja pumpun painepuoli eberin "IN"iin. OUTista tietysti sitte sinne kannen viereen. Letkut ei oo rutus mistään.
Lämpöongelmia ei oo missään välis ollu. Yhtäkkiä kuulemma alko tuleen vain höyryä pellin alta ja neste vajos muutaman sentin, ei kumminkaa valoa vielä sytyttäny. Jakopäällä ajettu n. 50tkm.
Itte en kyllä keksi yhtäkää syytä miks eberi ois pumpun hajoamisen aiheuttanu, tuskin onkaa.
Eberin letkut pantiin "viralliseen" paikkaan eli siihen vähä vittumaises paikas olevaan n. viidentoista sentin mittasen kumiletkun tilalle vasemman kannen viereen. Pumpun kiertosuunta on varmasti oikea eli jakopään puolelta vedettiin eberin vesipumpun imuun ja pumpun painepuoli eberin "IN"iin. OUTista tietysti sitte sinne kannen viereen. Letkut ei oo rutus mistään.
Lämpöongelmia ei oo missään välis ollu. Yhtäkkiä kuulemma alko tuleen vain höyryä pellin alta ja neste vajos muutaman sentin, ei kumminkaa valoa vielä sytyttäny. Jakopäällä ajettu n. 50tkm.
Itte en kyllä keksi yhtäkää syytä miks eberi ois pumpun hajoamisen aiheuttanu, tuskin onkaa.
Comment