Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

3B valuttaa ohjaustehostinnesteet ulos

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 3B valuttaa ohjaustehostinnesteet ulos

    Eli kunnon läikkää alkanu merkkaamaan audi. Siinä etuakselin ja lohkon välissä suunnilleen, koska tiputtaa putken päälle ja käryää. Mikäs mahtais vuotaa?

  • #2
    Hammastanko konahtanut?

    Comment


    • #3
      Onko millanen homma vaihtaa. Eikä sen nyt aivan seulana vuoda, mutta pikku hiljaa. Kattelin niin aivan märkä kytkimen ja lootan pinta. Ja putki ihan märkä siitä kohtaa, ihmekkös kun vähän haiskahtaa palanut öljy kun seisoo esim liikennevaloissa.

      Millanen tuo hammastanko on? En ole koskaan nähnyt, onko iso homma korjata (tiivistää) tai onko edes mahdollista ja paljon uusi maksaa? Millanen on vaihtaa?

      Comment


        #4
        Jep. Perus. On entrattavissa, mutta melko savotta se on. Foorumilta löytyy ohjeet, oisko ollut peräti faqissa.

        Comment


        • #5
          Joo löyty, melkonen savotta todellakin.. Mitähän tämmöinen kustantaa jos teetättää jossakin, kenelläkään kokemusta työtunneista? Itsellä ei nosturia löydy, ja se tuntuisi olevan pakollinen tässä. Jos kävisi edes tangon otattamassa irti jossakin, ja itse hoitaa tiivistyksen. Siinä tuskin tulee ongelmia, jos vain maltilla roplaa. Ohjaustehostimenpumpun tiivistys oli ainakin melko piece-of-cake, mutta tämä varmaan hiukan isompi rojekti.

          Comment


            #6
            Työtunnit riippuu ihan siitä onko ennen tehnyt vai ei.

            Kun tanko on irti, ei tiivisteiden vaihto eroa juurikaan pumpun tiivisteistä. Ainoastaan se hammastangon stefapaketin irti lyönti voi olla hieman haasteellisempaa ensikertalaiselle.

            Comment


              #7
              Ja jos/kun tekee ja varaa on teetättää se, niin voi pohtia myös vaihtoehtona ostaa uusi hammastanko (~600€). Hyvinkin tulee työkuluissa takaisin ja yksikään täysijärkinen huoltoliike ei anna työtakuuta paikatulle tangolle.

              Comment


              • #8
                En nyt sanoisi, että olisi varaa teetättää, mutta taitaa olla pakko kun iteltä ei löydy tallia ja nosturia. Aikaa löytyisi ja mielwnkiintoa opetella tämmösiä. Tai tallikin löytyy viikonlopun yli, mut auto saatava maanantaina pois jaloista. Yksin kun ekaa jertaa vaihtaa niin oi olla että kaksi päivää ei riitä. Ja tosiaan sitä nosturia ei löydy.

                Comment


                • #9
                  Mihin siinä nosturia tarvitsee?

                  Comment


                    #10
                    Juu, ei siinä tarvitse muuta kuin nostaa keula pukeille. Kuskin puolen runkokiinikkeet voivat olla sen verta happamia että menevät pulveriksi, joten kannattaa varustautua toisella hammastangolla. Ehkä jopa etsiä jostain 44/C4 tanko ja korjata se ekana ja sitten vaihtaa "lennossa". =)

                    Comment


                    • #11
                      Jahas, no ajattelin vaan että ei siellä mahdu toimimaan ilman että auto on kunnolla ylhäällä. No pukit multa kyllä löytyy. Mistähän noita kannattaisi kysellä ja paljon hintaa? Ebaysta katsoin niin ei mittään hajua millä hakusanalla etsisi.

                      Comment


                        #12
                        selbsthilfen:

                        http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...nkung&_sacat=0

                        Eroa on sitten onko liitokset o-renkailla, usiteilla vaiko kuparitiivisteillä... orkkis 20V:ssä on o-renkailla.

                        Comment

                        Working...
                        X