Miten rikkonaisen turbiinin pitäisi oireilla? Kierrosten humpata ajon aikana?
Ongelmana on ollut välillä terävät vaihteiden kytkeytymiset, sekä noussut kulutus.
Nyt kun sain VCDS:n toimimaan ja katselin sieltä vaihdelaatikon tietoja ajon aikana, niin pienemmällä nopeudella näytti lukon olevan auki, sit kiihdyttäessä luki "torq.conv.reg" mutta missään vaiheessa ei lukenut "TC closed".
Mitä tuo "torq.conv.reg" tarkoittaa?
Lukkoon sen pitäisi kuitenkin mennä?
Vikakoodina antaa seuraavan:
17125 - Torque Converter Clutch
P0741 - 35-00 - Stuck OFF / No Power being transferred
Jostain luin, että tuo sama vikakoodi voisi viitata anturisuuttimeen vikaan, mutta sitä mittailin ja se antoi 121ohmin lukemat. Käsittääkseni ok, koska lukeman pitää kait olla välillä 90-120ohmia.
Pitääkö alkaa turbiiniremonttia suunnittelemaan?
Ongelmana on ollut välillä terävät vaihteiden kytkeytymiset, sekä noussut kulutus.
Nyt kun sain VCDS:n toimimaan ja katselin sieltä vaihdelaatikon tietoja ajon aikana, niin pienemmällä nopeudella näytti lukon olevan auki, sit kiihdyttäessä luki "torq.conv.reg" mutta missään vaiheessa ei lukenut "TC closed".
Mitä tuo "torq.conv.reg" tarkoittaa?
Lukkoon sen pitäisi kuitenkin mennä?
Vikakoodina antaa seuraavan:
17125 - Torque Converter Clutch
P0741 - 35-00 - Stuck OFF / No Power being transferred
Jostain luin, että tuo sama vikakoodi voisi viitata anturisuuttimeen vikaan, mutta sitä mittailin ja se antoi 121ohmin lukemat. Käsittääkseni ok, koska lukeman pitää kait olla välillä 90-120ohmia.
Pitääkö alkaa turbiiniremonttia suunnittelemaan?
Comment