onko 80-luvulla ollut audiin saatavilla viritysosia? tai pajoja, jotka ovat repineet 10V-turbokoneista sitä itseään - voimaa? tiedän Treserin version KG-koneesta, jossa on 182hv:n sijasta 245 hv. mutta onko muita rakennelmia?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
"UR-virittäminen"
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
minkähänlaisia muutoksia sellaseen koneeseen on tehty? voipi olla, että on kone naukunut kivasti:)
Comment
-
Comment
-
-
kyllä se hämäläinen niin on et jos tehdas on ilmottanut tehoiksi nuo 510, ni todellisuudessa sen täytyy olla enemmän ku nuo 630hv. muuten tehtaan olis kannattanut käyttää tuon pajan tekemiä koneita tai sit ne olis jääny jalkoihi yksityistallille ja se tuntuis vähä oudolta.
muistan ku ruohis kävi sillä tehtaan tekemällä super salonilla harisella ja sen tehot oli 600 ja vähän päälle 2.1 bar/kkk27 kisaturbo (eli tehtaan käyttämä turbo) ja 1.7bar oli 550hv ja ne oli ajotehot, mut napin takana oli toi +600hv.
petterillä kun oli toi kisaturbo kii 20v:ssä ni siinä oli muistaakseni 570hv/1.1bar.
eli se haaste raja nyt vähä nousee.
Comment
-
mä tässä topicissa lähinnä kysyin näistä 10V autoista. ymmärrän kyllä, että 20V koneista lähtee tehoa, mutta itse, jos Tehoa sanan varsinaisessa merkityksessä hakisin, niin ostaisin jonkun muun auton, kuin Audin.
niin, onko Treser ja ABT ainoita viripajoja, jotka on 10 V koneeseen on osia tehneet?
Comment
-
sulle saa tohon 1B koneeseen lastun,ainaki 1 lastumalli oli 225hv ja tommilla taitaa olla sellainen. sulla on k-jetronic ruiskulaitteisto ja tämän vuoksi virittäminen hankaloituu. jos otat tuon k-jetin pois ja asennat nykyaikaisen esim hestecin siihen niin viritysmahdollisuus on rajaton. mutta se hestec maksaa n.1500e+asennus niin kiinnostaako enää?
Comment
-
en hae mitään hirveitä tehoja. mulle kelpaisi tuo 225hv ihan mainiosti:) mulla on MAC-12 sytytysboxi, onkohan tuo "vakio" näissä 1B-koneissa?
ei mielestäni kallis tuo Hestec, mutta mitä se tulisi asennettuna maksamaan?
Comment
Comment