Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Urs4 2,2l turbo nakuttaa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Urs4 2,2l turbo nakuttaa?

Nonii eli sen verran on edistytty että sain auton tänää käyntiin,
    Hirvee nakutus kannen alta?
    Onko näis joku nakutusanturi?
    Auto siis seissyt noin 3v
    Vai loppuuko se jossain vaiheessa jos johtuu vaan siitä että on seissyt niin kauan..

Venttiilinnostin siellä varmaan naputtelee. Kannattaa vaihtaa uudet öljyt.

Comment

Nakutusanturihan on polttoaineen ennenaikaista syttymistä varten, ei se siellä nakuta.
      Uutta oilia vaan sisään.

Comment

On uudet öljyt, täytyy varmaan ostaa sitä puhdistusainetta mitä laitetaa öljyn sekaa jos sillä rauhottus..
        Mites kun kierrokset heittelehtii välillä meinaa sammua mut ei sitte sammukaa?

Comment

Vaihtoehtonahan on käyttää nostajat irti, eikös ne ole purettavaa mallia, paskat pois ja kiinni

Comment

Kävin hakee fortea pullon nii katotaa jos rauhottus..

Comment

onko siellä miten vanhat bensat tankissa? mulla riitti ex-pirssissä 3kk ja bensat väljähty niin että karmea nakutus jo tyhjäkäynnillä. Ei siis mikään venttiilien kilinä

Comment

Bensat joku 4kk vanhat mut laitan uutta huomen, eikä toi forten käyttäminen ainakaa pahaa tee seisseelle moottorille :)
                Katotaa jos vaikka tyhjäkäyntikin menis normaaliks kans uudella bensalla..

Comment

Ilmeisesti nostaja oli jumissa kun ei nakuta enää ku laitto käymään..

Comment

Jos autolla tai koneella on paljon kilometrejä takana niin ole varovainen tuon forten kanssa. Tee pesu vaikka vaiheittain laimealla seoksella ja käytä huuhteluöljyä. Se irrottaa kerralla niin paljon kakkia että jos tuota sisäpesua ei ole tehty vähään aikaan tai ollenkaan niin joutuessaan väärään paikkaan tuo suuri määrä likaa saattaa aiheuttaa ongelmia turbon, kampuran tai vaikka veivien laakereissa. Juttua piisaa, laita hakuun forte. Muutenhan tuo on oikeesti hyvä aine. Itse käytän säännöllisesti.

Comment

Njoo kävi mieles laittaa puolet ja toinen puolet tohon toisee ässää

Comment

Aja mieluummin pesevillä öljyillä. Muistaakseni Shell Helix on aika pesevää. Sit parin öv:n jälkeen Fortea jos haluaa. Mä en itse oikeen välitä noista ihmeaineista.

Comment

Working...
                        X