Eli onkohan nyt termostaatti vaihtamisen tarpeessa kun lähtiessä ajamaan lämmöt nousee ensin yli (jopa ylikuumenemisvalo syttyy) ja sitten saattaa tippua alle 90:n asteen jonka jälkeen tasaantuu? Samalla kun lämmöt alkaa tippumaan ylikuuman puolelta niin alkaa puhaltamaan sisälle lämmintä. Kun on arponut lämmön kohdalleen, niin sitten pysyy kyllä koko ajan 90:ssä.
Aiemmin oli ongelmana, ettei oikein meinannut tulla sisälle lämmintä vaikka moottorin lämmöt oli ok, ainakaan heti lämmintä ei tullut. Pari syylärin letkun kiristintä vaihdettiin huollossa kun vuotivat hieman ja sen jälkeen alkoi tuo lämpöjen heittely.
Aiemmin oli ongelmana, ettei oikein meinannut tulla sisälle lämmintä vaikka moottorin lämmöt oli ok, ainakaan heti lämmintä ei tullut. Pari syylärin letkun kiristintä vaihdettiin huollossa kun vuotivat hieman ja sen jälkeen alkoi tuo lämpöjen heittely.
Comment