Auto on A6 2.5 TDI -97 (C4) km 240.000.
Mistä arvelette löytyvän selityksen reippaassa kiihdytyksessä esiintyvälle tärinälle. Tärinä tuntuu samalta kuin jos etujarrulevyt ravistavat, mutta nopeajaksoisempana. Tuntuu selvästi ratissa ja vaihdekepissä, hivenen lattiassa.
Se tulee esiin 3-5 vaihteella reippaassa kiihdytyksessä (= kaasu pohjassa), kierrosluku 1800 -> 3500 asti.
Iskarit ovat n. 100 000 ajetut. Vetonivelet tuntuvat ehjiltä. Etupään puslille ei ole tehty mitään, huhtikuun katsastuksessa ei löytynyt huomautettavaa. Renkaat 205/60-16, vanteet originaali alut, kuvio reipas "kalanruoto".
Itse epäilen, että rengas tekisi tuon. Kalanruoto ikäänkuin aukeaa, kun rengasta väännetään voimakkaasti...????
Arvioita....
Mistä arvelette löytyvän selityksen reippaassa kiihdytyksessä esiintyvälle tärinälle. Tärinä tuntuu samalta kuin jos etujarrulevyt ravistavat, mutta nopeajaksoisempana. Tuntuu selvästi ratissa ja vaihdekepissä, hivenen lattiassa.
Se tulee esiin 3-5 vaihteella reippaassa kiihdytyksessä (= kaasu pohjassa), kierrosluku 1800 -> 3500 asti.
Iskarit ovat n. 100 000 ajetut. Vetonivelet tuntuvat ehjiltä. Etupään puslille ei ole tehty mitään, huhtikuun katsastuksessa ei löytynyt huomautettavaa. Renkaat 205/60-16, vanteet originaali alut, kuvio reipas "kalanruoto".
Itse epäilen, että rengas tekisi tuon. Kalanruoto ikäänkuin aukeaa, kun rengasta väännetään voimakkaasti...????
Arvioita....
Comment