Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kannen tiivistekö?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Kannen tiivistekö?

Elikkä ässän hyttiin ei tule kunnolla lämmintä ilmaa, ja olen yrittänyt ilmata järjestelmää useampaan otteeseen nostamalla paisunta säiliön ylös ja ruuvaamalla ilma ruuveja auki...
    Ilmauksen jälkeen tulee hetken aikaa kuumaa ilmaa...

Uusi termostaatti on vaihdettu n. 3 viikkoa sitten. Ensimmäinen ilmaus vaihdon jälkeen suoritettiin alipaineella.

Aina ilmatessani tulee jonkun verran ilmaa pihalle sekä syylärin ruuvista, että lämppärin kennon putken ruuvista...

Voisiko olla orastava kannentiiviste vika?!?
    Huom. tämä rumba alkoi termostaatin vaihdon yhteydessä, joka on vag merkkinen...

Jostain varmaan vuotaa järjestelmä, itsellä oli hiushalkeama yhdessä putkessa ja teki ihan samaa. Joka aamu sai ilmata sisäkennon letkut siitä tulipellistä. Ei sitä ilmaa sinne tule ellei jossain ole vuotoa, taikka sitten se kannentiivistevika.

Comment

Kuinka kauhea homma tuo termarin vaihto on?

Olen yrittäny kurkkia että edes näkis missä se on mutta on kaikkea tavaraa edessä

Comment

Termari on äskakkosessa hydraulipumpun alla ja jäähdyttimen vieressä siellä ilmanohjaimen takana eli ei kovin mukava tapaus...

Jos lämppärikennon tulo- tai lähtöputkessa on halkeamaa tjsp, niin sen kennon vaihto ei ole yhtään mukavampi.

Comment

En tiedä kuinka paljon eroa tässä on s2 avantin termarin vaihtoon mutta,,,
          http://20v.org/coolanttutorial.htm

Comment

Hävittääkös se sitten nestettä tai vuotaako jonnekkin? Ei se nyt mikään älytön homma oo sen termarin vaihtaminen. Hydraulipumpun kun ottaa pois edestä, niin sitten on helppo homma.

Comment

No, kun mielestäni ei hävitä edes nestettä... Ja kyllä, se termarin vaihto on mielestäni vittumainen vaihtaa, omaan olen se kaksi kertaa vaihtanut, ja itse otin syylärin irti vaihtaessani termaria...

Comment

Ja vika tais löytyä...
                Letkun klemmari joka tulee termostaatin putkesta oli hieman löysällä...
                Ei kuitenkaan suurempia vuotanut nestettä, mutta ilmaa pääsi läpi, että tällasta tällä kertaa, vain omaa huolimattomuutta!!!
                edit:
                Eli eipä ollutkaan...
                Kun vedättää niin sillon tulee kyllä kuumaa ilmaa hyttiin...
                Missä vika? Nyt auttakee, kylymä tulloo!!!

Comment

Working...
                X