Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4 -93 käy vajaasti

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s4 -93 käy vajaasti

    Tulpat vaihdettu 2kk sitten. huomenna pitäs tulla uudet tulpan hatut. Jos ei asetu niin, Puolan etuvastuksihan on yksi ylimääräinen. onko iso työ vaihtaa se käyttöön. Ja onko kellään puolia jos tarvii sellaisen.

    #2
    Pätkiikö jatkuvasti vai nykiikö terävästi ajossa/ahdoilla?

    Sytkävahvaria voit vaihtaa kokeeksi kiinnittämättä sitä mihinkään eli johdot vaan vanhasta ja johtojen väliin testimalli. Ei kannata jättää pitkäksi aikaa, koska sen on tarkoitus luovuttaa lämpöään kannakkeen kautta pois.

    Ainakin Pasilla (pasi_) on pari puolaa myytävänä.

    Nuo hatut melko varmasti auttaa, ei vika ole jatkuva.

    Comment


    • #3
      Ei oikeastaan nyvi. Käy vaan 4.pytyllä, vajaasti ja on tehoton. Tilasin ti-tarvikkeelta maanantaina hatut, mutta ei ole kuulunut. Kävin myös tiedustelemassa paikallisesta varaosaliikkeestä puolia niin saa 154e kpl. Käykö motonetin v6 sytkävahvarit aan moottoriin?

      Comment


      • #4
        Sytkävahvareista pieni keskustelunpätkä http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=15002

        Comment


        • #5
          ok. kiitti

          Comment


            #6
            Tosiaan jos on tarvetta niin 2 puolaa ja 2 sytkävahvistinta löytyy. Varmasti ehjiä.

            Comment


              #7
              Arvaisin että vahvarissa on sitten vikaa tuon kuvauksen perusteella.

              Comment


              • #8
                mulla meni syksyllä puola kerralla rikki, alko vaan käymään 4:llä. Käymätön sylinterihän on helppo paikallistaa suuttimien piuhoja irroittamalla

                Comment


                • #9
                  Joo. Rupesi toimimaan! Sytkävahvari oli mykkä. Kiitoksia Pasille sen nopeasta toimituksesta.

                  Comment


                    #10
                    Dodii, hyvä homma. Sepäs tuli sitten nopeasti.

                    Comment


                    • #11
                      Tiedoksi vain, että mulla alkoi sytkävahvari oireilemaan aluksi alle 2500 kierroksen. Kun piti kierroksia yli 2500 niin kone kävi aivan normaalisti mutta pienemmillä kierroksilla pudotti yhden pytyn pelistä pois.
                      Paikallisessa merkkiliikkeessä arveltiin ensin suutinta, jonka jo silloin hätäpäissäni ostinkin ja sitten vasta huomattiin, että sytkävahvari oli rikki!!!

                      Comment


                        #12
                        Onnistuin itse korjaamaan palaneen sytkävahvarin. Kansi auki, sitten on edessä tuskaisin vaihe saada se mömmö pois. Ahkeran raaputtelun jälkeen pääsi tinaamaan ne todella ohuet langat uudestaan kiinni nastoihin, jotka ovat reunoilla. Nuo liitokset ilmeisimmin lämmetessään pääsevät irtoamaan. Tiedä sitten kuinka kauan kestää. Nyt on takana n. 10tkm korjauksen jälkeen. Koputellaan pöydän kantta.

                        Comment


                        • #13
                          Mulla on myös nuo "ohuetlangat" aiheuttanut ongelmia. Muuten toimivat kikkareet, mutta ne langat on tosiaan irronnut vaan liitoksistaan.

                          OT: Maffissa on myös samantapaisia pintajuotosliitoksia. Suojakannesta kun häviää jostakin nurkasta silikoonit, niin se suojamömmö pääsee sisältä "haihtumaan" ja ensinmäisenä tulee nämä liitokset näkyviin. Ajan kanssa kosteus tekee hapettumaa näihin ja kone alkaa elämään omaa elämäänsä (seosten vaeltelua, kuuma-/kylmäkiukuttelua, nyvintää, tehonpuutetta yms. yms). Sopivissa olosuhteissa taas ei mitään oireilua.

                          Comment


                            #14
                            Paljonko muuten uusi sytkävahvari kustantaa ja onko niitä saatavilla vain marmoritiskiltä?

                            Comment


                              #15
                              Aikalailla jokapaikassa mistä itse kyselin, hinta oli 150? tienoilla halvimmillaan. On boschin tuote ja löytyy muualtakin. Yhden ostin Osasetilta ja toinen kun "paloi", niin korjasin sen aikaisemmin rikkoutuneen. Nyt pitäs korjata tuo toinen valmiiksi odottamaan.

                              Comment


                              • #16
                                Ihan kiva kun sain audin toimimaan. Seuraavana aamuna kitkoilla kivikkoon, jouluun saakka varmaan vw huollossa korjattavana. Uusinta listalla mm. etupuskuri, lokari "oikominen", tukivarsi, kallistuksen vakain, pätkä helmaa, etuvanne. Onneksi oli kasko.

                                Comment


                                  #17
                                  Olikos tämä nyt se legendaarinen omat kädet, Mäkisen jalat yhtälö.

                                  Comment


                                    #18
                                    Ettei vain nyt Janilla käynyt vanhanaikaisesti. Oli vaan puhelimessa puhetta että "olis kiva saada Audi kuntoon, kun pitää tällä Golffilla ajella...". Golf taisi olla 1,3-litrainen kaasuttimella varustettu ruutipussi. :)

                                    No ei, paska hommahan se on kun noita korivaurioita tulee. Kalliita korjata ja maalaushommiin joutuu.

                                    Nimim. "syksyllä kylki edellä kaiteeseen"

                                    Comment

                                    Working...
                                    X