Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

s4-99 kestävyys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • s4-99 kestävyys

    eli tommosta s4 avantia-99 oon jo pitkään himoinnu ja nyt ois aikeet ostaa.
    kertokaas miten on toiminu ja kestäny....onko tyyppivikoja..tai kallis korjata...entä paljon vakuutukset.
    kuinka paljon vakio koneesta voi ottaa irti tehoja turvallisesti.(360-370hv 500nm)
    kertokaas vähä kiihtyvyys aikoja ässälle lastun kera ja muilla muutoksilla,eikö se vakiona mee 5,6 ja 250... entä vartti?
    HIRVEE AUDI KUUME:))))))))))))))))

    #2
    Searchilla:
    http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...light=s4+lastu

    Comment


      #3
      Taitaa olla isoin tyyppivika särkyvät pakosarjat. Etutukivarret kolisee.

      Searchilla löytyy lisää, nyt ei jouda enempää kirjoittamaan.

      Comment


      • #4
        minkälaisissa tehoissa noi pakosarjat sanoo ittensä irti.vai riittääkö vakio hajottamiseen?
        mtm sivuilta tuli lukastua en tiiä pitääkö paikkansa,mut lastulla+putkella
        0-100 5,2
        270km
        306hv 500nm
        kyllähän noillakin ens hätää kerkee. onko s4 siis samat heikkoudet tukivarsien kaa ku norm.a4 malleissa.
        mimmoset on suoritus arvot esim. 80-120
        tän hetkinen vajaa vetonen lastutettu+3"putki v70T5 man.3,5sek 0-100 n.6sec tehot n.300 ja 400
        mutta kun haluis nelikon.....toi RiSa on viel turhan tyyris kukkarolle.
        Vakuuttakaa nyt että on se hyvä ja nopee pirssi niin pääsee ettii sopivaa yksilöö:)))))

        Comment


        • #5
          minkälaisissa tehoissa noi pakosarjat sanoo ittensä irti.vai riittääkö vakio hajottamiseen?
          Vakio riittää ne hajottamaan (materiaali on käsittääkseni huono) uusimmassa malleissa ei sitä vikaa.

          Kiinnostasko tällainen:

          S4 -00 ajettu 195.000 metallimusta,sisusta sin/musta alkantara/nahka,18"kesävanteet+17 talvipyörät.xenon valot.Uudet jarrulevyt+palat joka nurkassa (ajettu 0km),madallus-sarja (n.30mm)

          Moottori: n.360-380hv/+550nm (ei jarrutettu,arvio),turbot uudet (aavistus isommat kuin vakiot),RS4 kytkin,RS4 pakosarjat,RS4välijäähdyttimet,APR downpipet+katit+takaputki,nokkahihna vaihdettu juuri,ahtoputket APR,ilmansuodatin APR ja siihen kuuluvat letkut,forgen pässit 2kpl,asennettu erillinen huohotusastia,kaikki letkut silicon,laatikkoon(6-vaihteinen) vaihdettu kaikki kuluvat osat.....eli rahalla ja kunnon osilla tehty....mua kiinnostas RS4 tai RS6 ja siksi siitä luopuisin.
          Hommasin auton muutama kk sitten,mutta vikkelämpi kiinnostas nyt enemmän.

          Autolla olen ajanut n.5000km,mutta 0km noilla osilla,se on vasta ens vkl valmis.

          H.34.000e/laita yksityisviestiä jos kiinnostus herää.

          Comment


            #6
            etköhän sä tosta s4:sta saa vikkelämmän vähemmällä rahalla. mut onhan rs aina rs.

            Comment


            • #7
              Jos tuollaisen hommaat niin kannattaa samalla kertaa kun pakosarjat vaihtaa, niin laittaa lohkolämppäri... Ilman koneen irroittamista melkoisen hankala operaatio. Jos siis sillä meinaa talvella ajaa ja haluaa auton pysyvän kunnossa.

              Comment

              Working...
              X