elikkä kuka olisi erikoistunu noihin d3 korjauksiin?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 4.2 -03 huoltoa
Collapse
X
-
Vieras
Onko vikakoodi additiivinen vai multiplikatiivinen?
Olisiko saatavilla vikakoodinnumero?
Kaiken kaikkiaan olisi helpompi jos kävisit luetuttamassa vikakoodin joko marmorilla tai paikassa, jossa on VCDS käytössä, ja sitten tänne koko litania näytille. Nuo pilipali-lukijat kun ei anna aina kovin selkeää kuvausta.
Comment
-
Vieras
Toivottavasti anturi on laatumerkkiä. Omat kokemukset "merkittömistä" eivät ole kovin mairittelevia.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja pulla Näytä viestiToivottavasti anturi on laatumerkkiä. Omat kokemukset "merkittömistä" eivät ole kovin mairittelevia.
Comment
-
Vieras
No esim. Bosch tai Hitachi jos sattuu sellainen alkuperäinen olemaan.
Facet tai mikä se perinteinen Motonetin halpisosa nyt onkaan, ei ainakaan 1.8T koneessa toimi lainkaan.
Comment
-
Lambda anturit tai imupuolen letkuja irtipoikki?! Joku 3m letkua käteen, ja pätkissä vaihtelemaan.. :)
Comment
-
Mulla nuo kellot oli jämähtäny moottorinpuolelle kiinni holkistaan, eli säätyvät imuläpät oli aina vaan samassa asennossa, "painekellot" mytyssä. Ei antanu koodeja, kaasun vaste vain oli eri kierroksilla vähän tahmeaa, muuten toimi ihan ok! Tiiä sit mitä koodia antais jos ois ollu kellot/pussi vuotanut?
Comment
-
Paas tsekkaillen kaikki letkut samantien, ite vaihdoin tosiaan 2,7m muistaakseni paineletkua. Suurin osa haperoa kuin näkkäri!
Tässä hyvää selvitystä kasikoneista, vaikkei nyt ihan täsmää sinun autoon, saattaa letkut ym. olla ainaki siellä päin?!:
http://www.audiklub.org/data/files/V85VD2.pdfViimeksi muokannut hamilton69; 14.10.2013, 21:06.
Comment
Comment