Ongelma on kun en tiedä onko käytetty vihreää vai punaista jäädytinnestettä ja niitä kun ei saisi kai sekoittaa. Pakkaskestävyys on vain noin -15 luokkaa. Onko kikkaa selvittää kumpaa ainetta on käytetty? Seos on sen verran laimeaa että paha mennä sanomaan vihertääkö tai punertaako. Kirkkaalle se näyttää.
Kysyin Vantaa kiitoradantien WV-stockmannilta mitä vaihto maksaa ja vastasi että vitusti.
Ottavat kuulemma alaletkun syyläristä irti ja laskevat ulos sen minkä tulee ja kaatavat uudet rojut sisään. HUUHTELU tehdään kuulemma samalla menetelmällä. Olisi ihan TI-miehenkin homma.
Kysyin järjestelmän ilmauksesta ja korjaamopäälliikkö katsoi minua tyhmäksi ja sanoi että he ei ole koskaan ilmannut 2.8 AAH sarjan koneita. Ilma tulee kuulemma itsekin sieltä pois. ONKO näin? Uskallanko vaihtaa itse vai joudunko korjauskierteeseen kun ilmasproput hajoaa käsiin jne? Ilmausproppu (1 kpl koko autossa?) lienee siinä rintapellin ja tuulilasin välissä? Autom.ilmastointi ei vaikuttane asiaa?
Kysyin Vantaa kiitoradantien WV-stockmannilta mitä vaihto maksaa ja vastasi että vitusti.
Ottavat kuulemma alaletkun syyläristä irti ja laskevat ulos sen minkä tulee ja kaatavat uudet rojut sisään. HUUHTELU tehdään kuulemma samalla menetelmällä. Olisi ihan TI-miehenkin homma.
Kysyin järjestelmän ilmauksesta ja korjaamopäälliikkö katsoi minua tyhmäksi ja sanoi että he ei ole koskaan ilmannut 2.8 AAH sarjan koneita. Ilma tulee kuulemma itsekin sieltä pois. ONKO näin? Uskallanko vaihtaa itse vai joudunko korjauskierteeseen kun ilmasproput hajoaa käsiin jne? Ilmausproppu (1 kpl koko autossa?) lienee siinä rintapellin ja tuulilasin välissä? Autom.ilmastointi ei vaikuttane asiaa?
Comment