eli auto Passat (zorry nyt, mut ei siellä volkkaripalstoilla kukaan mitään vastaa, täällä on ainoat asiantuntijat..) 2.0 i ja moottorimalli 2 E eli 8-V kone, joka lienee myös joissain Audissa.
Vika on sellainen, että jos laittaa kaasuläpän anturin johdon liittimen paikalleen, niin alkaa nykimään aina h..tisti lämpimänä yli 200 rpm. (taitaa olla Bosch Digifant ?)Läppäanturi vaihdettu eikä vaikutusta. Voisiko olla lambda-anturi tai lämpötila-anturi, josta tulee boxille info....vai itse boxi. Toimii kylmänä OK, vällin myös lämpimänä.
Jussi, kaihoisasti entinen Lötkömies...
Vika on sellainen, että jos laittaa kaasuläpän anturin johdon liittimen paikalleen, niin alkaa nykimään aina h..tisti lämpimänä yli 200 rpm. (taitaa olla Bosch Digifant ?)Läppäanturi vaihdettu eikä vaikutusta. Voisiko olla lambda-anturi tai lämpötila-anturi, josta tulee boxille info....vai itse boxi. Toimii kylmänä OK, vällin myös lämpimänä.
Jussi, kaihoisasti entinen Lötkömies...
Comment