Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 1.8TQ 1999 APU ei käynnisty?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 1.8TQ 1999 APU ei käynnisty?

Eli autoon vaihdettu moottori uusi on sama kuin vanha eli APU. Ainoa ero vanhaan oli ecun laatikkoon tuleva rele.

Nyt kun akunkenkä tai ecun isompi johtosarja on käytetty irti ja kytketty uudelleen auto lähtee käyntiin ongelmitta, avaimesta sammuksiin ja avot eipä lähde enään käyntiin, starttaa kyllä mutta ei edes lupaa, ecu pimenee täysin ei pysty edes lukeen vikakoodeja.

Epäilykset kohdistuu tuohon releeseen mikä lie nyt onkaan? Vanhassa johtosarjassa ei siis tuota relettä ollut.

Siis sama vai eri ECU nyt käytössä?

Olen törmännyt APU-moottorissa ihan samaan käytökseen yhden kerran ja se oli ohjelmavika (tietty itse aikaansaatu :)

Comment

En tiedä meneekö asian ohi mutta... Itsellä starttas mutta ei myöskään hörähtänyt. Vika oli kun olin kuskinpuolen jalkatilan muovia irrotellu ja laittanu takas. Siis se mikä on siinä ratin alla iso muovihöskä :) Niin sieltä jalkatilan perältä oli lähtenyt pari johtoa irti( en tiedä mitä johtoja oli. laitoin johdot takas kiinni ja johan hörähti pörisemää:)

Comment

Vika löytyi! Uudessa koneessa oli väärä johtosarja, ecu oli siis vanha. Vaihdoin vanhasta koneesta johtosarjan ja nyt käy :)

Comment

Working...
        X