Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MAF rikki? 1.8t B5

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • MAF rikki? 1.8t B5

    Moro..eli auto käy muutoin ihan ok mutta ei suostu ahtamaan 0,3b enempää..muutenkin hiukan hitaanpuoleinen. avasin nokkapellin ja huomasin että ilmamäärämittarin liitin on irti, laitoin takaisin ja nyt se käy pätkien ja sammuilee..liitin irti ja auto käy jälleen..eli onko toi maffi nyt sitte paskana vai onko muualla jotain häikkää.. viikko sitten se oikkuili ja putsasin sen ja alkoi pelaamaan. nyt ei auta mikään..
    Viimeksi muokannut ..marko..; 5.9.2013, 11:09.

  • #2
    Kyllä vaikuttas silti et maf on sökönä.. Mutta vikakoodit ois hyvä lukea eka kumminki

    Comment


    • #3
      Vikakoodit ekana. Sitte Vaikka AutoCom:illa pystyt lukemaan Maffin arvot. (Reaaliaikaisesta datasta.)
      Pitäs antaa jotai järkevää lukemaa, jos on ehjä. Muuten vaihtoon toi Maffi... Itellä näytti parhaillaan 170-180 g/s... Huom vakiossa arvot alhasemmat.

      Comment


      • #4
        Siis huomenna lukemaan. kitoos..

        Comment


        • #5
          Itsellä oli joku aika sitten sama ongelma ja maffihan se oikutteli.

          Comment


          • #6
            Jatketaan tähän vanhaan topicciin,

            eli mitä tuommoisen miedosti lastutetun 1.8T:n maf arvo tulisi olla parhaillaan vcds:llä mitattuna ?

            Omassa parhaillaan näytti noin 140g sekunnissa lukemaa, joka käsittääkseni ok.

            Auto satunnaisesti miettii sekunnin täyskaasukiihdytyksessä ja sit vasta mennään, ja toisinaan myös hieman nypyttää kevyesti jossain satasen vauhdissa, tämäkin yleensä tapahtuu ylämäessä kun kuormitusta enemmän,

            mitään vikakoodeja ei ole, kaasuläppä sopeutettu/putsattu, lambda, tulpat ja puolat myös on uusittu vuoden sisällä.
            Viimeksi muokannut Palle; 14.9.2013, 22:30. Perustelu: typot.

            Comment

            Working...
            X