Mistähän alkaisi tutkia syytä kun 200:nen turbo quattro -85 alkoi nykimään kylmänä.
Tuntuu siltä kuin aina hetkeksi katkeaisi polttoaineen syöttö tai sytysvirta, samalla kiekka mittari yleensä pysyy nollassa, muuten tehot tuntuu olevan jotakuinkin tallessa
Sitten kun kone lämpenee kunnolla normaali lämpöön nykyminen loppuu täysin, ja kiekkamittarikin alkaa näyttämään oikeita lukemia...
Jos koku haluaa valaista asiassa on kaikki vinkit tervetulleita
-kiitos-
Tuntuu siltä kuin aina hetkeksi katkeaisi polttoaineen syöttö tai sytysvirta, samalla kiekka mittari yleensä pysyy nollassa, muuten tehot tuntuu olevan jotakuinkin tallessa
Sitten kun kone lämpenee kunnolla normaali lämpöön nykyminen loppuu täysin, ja kiekkamittarikin alkaa näyttämään oikeita lukemia...
Jos koku haluaa valaista asiassa on kaikki vinkit tervetulleita
-kiitos-
Comment