Noniin, kannattaako tässä alkaa huolestumaan, kun toisella autolla ajelun jälkeen Audin kytkin tuntuu ottavan kovin ylhäällä eikä tuntuma-aluekaan ole kovin iso. Toki VAGilaisia, mitä on tullut veivattua, kytkin on aina ollut aika erikoinen, mutta jotekin tuo kytkinpolkimen suurelta osin "turha liike" sai vähän huolia aikaan.
Eli onko säädettävissä vai selvä kuluman/loppualun merkki?
Kytkin muuten pelittää ok, ei luista vaikka on nyt tullut runnottua isolla ja pienelläkin vaihteella kokeilumielessä ja ajokin on mielestäni itsellä ja rouvalla ihan kytkinystävällistä, eikä jalkaa leputella polkimen päällä vaihtojen välillä tms.
Ainoa mitä nyt satunnaisesti on tullut havaittua silloin tällöin kiihdytyksissä niin vedon ollessa päällä "nytkähtää", aivain kuin joku välys kuroutuisi kiinni. Muistuttaa lähinnä DSG:n vaihtoa, eikä siis mitään kierroksien nousemista, joka nyt selkeästi osoittaisi kytkimen luistavan. Onko nämä nyt jotain kaksoismassavauhtipyöräjuttuja sitten vai? Pieni referaatti olisi poikaa, vanhoja ketjuja kun ei nopsaltaan löytynyt..
Niin ja ikää/kilometrejä 2007/130.000km
Eli onko säädettävissä vai selvä kuluman/loppualun merkki?
Kytkin muuten pelittää ok, ei luista vaikka on nyt tullut runnottua isolla ja pienelläkin vaihteella kokeilumielessä ja ajokin on mielestäni itsellä ja rouvalla ihan kytkinystävällistä, eikä jalkaa leputella polkimen päällä vaihtojen välillä tms.
Ainoa mitä nyt satunnaisesti on tullut havaittua silloin tällöin kiihdytyksissä niin vedon ollessa päällä "nytkähtää", aivain kuin joku välys kuroutuisi kiinni. Muistuttaa lähinnä DSG:n vaihtoa, eikä siis mitään kierroksien nousemista, joka nyt selkeästi osoittaisi kytkimen luistavan. Onko nämä nyt jotain kaksoismassavauhtipyöräjuttuja sitten vai? Pieni referaatti olisi poikaa, vanhoja ketjuja kun ei nopsaltaan löytynyt..
Niin ja ikää/kilometrejä 2007/130.000km
Comment