Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vaihdelaatikon stefa??

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Vaihdelaatikon stefa??

    Elikkä onko vaikea vaihtaa Audi 90 2.2E Quattron (-90) vasemman vetarin stefa vaihdelaatikkoon?? Miten vetari irtoo laatikosta ja joutuuko vetarin irrottaan kokonaan (navastakin)??

  • #2
    1. Vaihteistoöljyt ulos
    2. Vetarin sisälaipasta 12 pulttia auki (ZXN, vai oliko es XZN)
    3. Vetarin laippa vetovasaralla ulos, tai pultti auki ja irttoitus - riippuu mallista
    4. Stefa vaihtoon
    5. Kokoonpano on käänteinen purkamiseen

    Öljyjä ei ois pakko laskea kaikkia ulos, mutta on järkevää vaihtaa ne samaan vaivaan.

    [e] ech, eihän niitä pultteja ole 12, vaa 6 kpl kaksitoistakulmaista. Liikaa lukuja

    Comment


    • #3
      Kiitoksia

      vinkeistä! täytyy vaihtaa kunhan kerkiää!!

      Comment


        #4
        Toimiiko toi samalla tavalla vajaavetoisessa coupessa? Alkoi laatikko työntää öljyjä pihalle kovien pakkasten aikaan tosta stefasta, mut oikeelta puolen. Onks tuolla laatikossa joku huohotin joka olis voinut mennä pakkasista johtuen tukkoon ja missäköhän sellainen sijaitsee?

        Comment


        • #5
          Toimii myös etuvetoon. Huohotus on jossakin veihteensiirtäjän tietämillä sellanen musta muovikorkki nipan nokassa.

          Comment


          • #6
            Helepoin on irrottaa vetolaippa kahdella pultilla kiertämällä kun laipan alle pistaa vaikka jonkun kiintoavaimen tms.

            Comment


            • #7
              Hyvä vinkki. Eipä o tullu mieleen. Ei tarvi rehkiä ja reuhtoa, kun ottaa rauhassa.

              Comment

              Working...
              X