Elikkä onko vaikea vaihtaa Audi 90 2.2E Quattron (-90) vasemman vetarin stefa vaihdelaatikkoon?? Miten vetari irtoo laatikosta ja joutuuko vetarin irrottaan kokonaan (navastakin)??
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vaihdelaatikon stefa??
Collapse
X
-
1. Vaihteistoöljyt ulos
2. Vetarin sisälaipasta 12 pulttia auki (ZXN, vai oliko es XZN)
3. Vetarin laippa vetovasaralla ulos, tai pultti auki ja irttoitus - riippuu mallista
4. Stefa vaihtoon
5. Kokoonpano on käänteinen purkamiseen
Öljyjä ei ois pakko laskea kaikkia ulos, mutta on järkevää vaihtaa ne samaan vaivaan.
[e] ech, eihän niitä pultteja ole 12, vaa 6 kpl kaksitoistakulmaista. Liikaa lukuja
-
uussa
Toimiiko toi samalla tavalla vajaavetoisessa coupessa? Alkoi laatikko työntää öljyjä pihalle kovien pakkasten aikaan tosta stefasta, mut oikeelta puolen. Onks tuolla laatikossa joku huohotin joka olis voinut mennä pakkasista johtuen tukkoon ja missäköhän sellainen sijaitsee?
Comment
-
Toimii myös etuvetoon. Huohotus on jossakin veihteensiirtäjän tietämillä sellanen musta muovikorkki nipan nokassa.
Comment
-
Comment