Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

6-vaihteisen laatikon välityksistä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 6-vaihteisen laatikon välityksistä

Olen vaihtamassa 1-vaihteen välitystä vaihdelaatikkoon (siitä on tulossa pitempi) ja löytyskö mielenkiintoa muilta saada sellaista?
    Eli 1. ja 2. vaihteen suhde tulisi pienenmäksi=kiihtyvyys paranee.
    Välitystä en ole vielä päättänyt mutta se tulisi olemaan n.6 vaihteisen kisa-askin 1.vaihteen luokkaa eli jos nykyinen menee 1 vaihteella n.55km/h niin uuden välityksen kanssa n.+75km/h (n.35% pitempi)...tarkka arvo myöhemmin.
    Hintaa en vielä tarkkaan tiedä,mutta se selviää aikanaan (itse en sitä hommaa jos hinta karkaa)
    Uusi välitys parantaa mm 1-2 vaihteen vaihtoa ja helpottaa synkkien toimintaa=vaihteiston kestävyys/ikä paranee, ja vaihtotilanne on nopeampi (nykyinen on surkea)
    Tammi-helmikuu on ajankohtainen.
    Jos kiinnostusta löytyy niin laittakaa viestiä vaikka yksityisvistinä tai tähän ketjuun.
    Hinnat tulen kertomaan heti kun itse ne tiedän ja koska tämä on mulle harrastusta (ei työtä) niin tulen ottamaan tasan 0 euroa välistä (toimin toisin kun eräät).
    Mihinkään ei tarvitse sitoutua ennenkuin saan tarkan hinnan tietooni.
    Olkoon tämä vaikka tällaista kiinnostuksen hakua ja kyselyä.

Ja laatikot ovat siis 6-vaihteisia S4,S2,S4 biturbo,S6 ym ym kutakuinkin vuosimalleja -92-00,ehkä onnistuu muihinkin kunhan on 6-vaihteinen (5-vaihteinen ei käy)

No niin, nyt puututaan tehojen ja alustan ohella siihen kolmanneksi tärkeimpään nopeuden rajoitteeseen: välityksiin. Tätä näkee harvemmin käyttöpeleissä. Yleensä vaan kupliin rassaavat välitettyjä laatikoita...tai sitten en vaan tiedä.

Comment

Miten olisi samalla loikkari 6:lle ? - esim sama kuin (V8) S6+ :ssa ?

Comment

Onnistuuko tämä näitten poikittaisten koneitten 6-vaihteisiin laatikoihin?

Comment

Periaatteessa olen kiinnostunut, riippuu tietysti ihan siitä hinnasta. Tuota pidempää kutostakin voisi harkita?

Comment

pidemmän kutosen saa vag tiskiltä kun käy ostamassa diiselin 6 vaihteen ratas parin. 0,58 on tiukin.

Tota, mä olen käsittänyt että 1&2 on akselilla kiinteesti, eli onko jotain parempaa tietoa että ne saa vaihdettua vaikka etka toisin väittääkin.

Ace Competition ruotsista tekee vahvistettuja askeja, sieltä voisi kysyä oisko peräti valmista tuotetta hyllyssä.

Comment

Pahoin pelkään että ei onnistu poikittaiskoneisiin.
              6-vaihteen vaihdosta en tiedä ja jos laittaisi tuon S6+ välityksen niin ero on vaan 4.4% eli huippuja tulee vaan tuon verran lisää.....kannattaakohan?Ja isompi loikkari ei oikeen innosta.
              Tuo 1-2 vaihto tilanne on vaan niin huono (joutuu venttaa et kierrokset laskee tai muuten rusahtelee eli synkkarenkaat paukkuu).Ei ole oikeen hyvä kiihdytyksissä.

Comment

Tota, mä olen käsittänyt että 1&2 on akselilla kiinteesti, eli onko jotain parempaa tietoa että ne saa vaihdettua vaikka akte toisin väittääkin.
                Näin itsekin muistelin kun joskus toisen mallin askin sisuksia tarkastelin... koko kytkinakseli menis uusiks.

Ja tuossa vahvistus: http://etka.auto2.ru/au/ACOQ/1991/141/51/1444860/

Comment

Kuvassa 5v vaikka ei taida vaikuttaa asiaan. Seuraava on 6v.

Taisi tämän hyvän idean hinta juuri karata käsistä.

Comment

Jeps,tiedossa oli toi pakki ja 1 vaihde....

Comment

Kiinnostusta löytyy täältä myös ,jos hinta ei ihan älyttömäksi pompsahda.Samalla saisi heitettyä kaksoimassavauhtipyörän mäkeen.

Comment

AnLe:
                        Onko tietoa hintaluokasta tuolle Ace:n vahvistamalle laatikolle?

Comment

Ne vastaili sieltä niin nihkeästi sähköpostiin etten päässyt tuota hintaa kysymään, paras olis soittaa sinne ja saada herra ite puhelimeen.

Comment

Working...
                          X