Mitkähän mahtavat olla osanumerot nokkien ja kammen stefoille profiilin kulkineen 2.6 ABC koneessa? Samaten vaihteensiirtäjän stefan koodi olisi tarpeen myös. Lootan tyypistä ei ole juurikaan aavistusta, 5 -pykäläinen manuaali kuitenkin.
AKTEn versio vuodelta miekka ja kypärä löytyy, mutta stefoja en sillä löytänyt.
Vuotaa melkoisesti öljyä sieltä täältä.
Taitaisi olla ollut aiheellista päästä vehje eläkkeelle jo aikoja sitten, mutta tuohan on erinomainen talvi-/hyötyajoneuvo, joten pidetäänpä vielä palveluksessa. Konetta en sentään ajatellut pois nostaa, mutta voisi kyllä seuraavat vaihtaa:
- venakoppien tiivisteet
- valley panin pahvi
- paineventtiilit kansiin
- check valve
- nokkien stefat
- kammen stefa
- kumpikin öljypohjan tiiviste
- ilmeisesti öljypumpun tasotiiviste menee vaihtoon myös
- ohjaustehostimen pumpun letkut ja tiiviste (akte ei tunne tätäkään)?
- millä olette tilkinneet noita erilaisia antureiden tms. liitoksia?
Mitäs muuta kannattaisi tähän hätään samalla kokeilla? Onko esim. hyvää tapaa löytää kansipahvin vuoto? Epäilenpä, että tuosta sohjosta ei ainakaan pahvin reunoja tutkailemalla taida luotettavaa kuvaa saada.
Alla pientä kuvasatoa, jolle voi loppukesän iltoina naureskella... Samalla voisi tietty hiukan yrittää veikkailla, mistä kaikista kohdista tuo öljy saattaa olla peräisin vastaavia jo paikanneilta.
Öljyä on käytännössä joka paikassa; öljypohja on kauttaaltaan märkä, samoin suodattimen jalka, koneen etuosa, hihnakotelot etupäässä kaikki, kansien välin laakso, vaihteisto kauttaaltaan...
Eli kertauksena:
- stefojen numerot?
- onko vaihdettavien tiivisteiden/ stefojen lista OK?
- löytyykö kuvista mitään diagnoosin pohjalle?



AKTEn versio vuodelta miekka ja kypärä löytyy, mutta stefoja en sillä löytänyt.
Vuotaa melkoisesti öljyä sieltä täältä.
Taitaisi olla ollut aiheellista päästä vehje eläkkeelle jo aikoja sitten, mutta tuohan on erinomainen talvi-/hyötyajoneuvo, joten pidetäänpä vielä palveluksessa. Konetta en sentään ajatellut pois nostaa, mutta voisi kyllä seuraavat vaihtaa:
- venakoppien tiivisteet
- valley panin pahvi
- paineventtiilit kansiin
- check valve
- nokkien stefat
- kammen stefa
- kumpikin öljypohjan tiiviste
- ilmeisesti öljypumpun tasotiiviste menee vaihtoon myös
- ohjaustehostimen pumpun letkut ja tiiviste (akte ei tunne tätäkään)?
- millä olette tilkinneet noita erilaisia antureiden tms. liitoksia?
Mitäs muuta kannattaisi tähän hätään samalla kokeilla? Onko esim. hyvää tapaa löytää kansipahvin vuoto? Epäilenpä, että tuosta sohjosta ei ainakaan pahvin reunoja tutkailemalla taida luotettavaa kuvaa saada.
Alla pientä kuvasatoa, jolle voi loppukesän iltoina naureskella... Samalla voisi tietty hiukan yrittää veikkailla, mistä kaikista kohdista tuo öljy saattaa olla peräisin vastaavia jo paikanneilta.
Öljyä on käytännössä joka paikassa; öljypohja on kauttaaltaan märkä, samoin suodattimen jalka, koneen etuosa, hihnakotelot etupäässä kaikki, kansien välin laakso, vaihteisto kauttaaltaan...
Eli kertauksena:
- stefojen numerot?
- onko vaihdettavien tiivisteiden/ stefojen lista OK?
- löytyykö kuvista mitään diagnoosin pohjalle?




Comment