Niin, nyt kävikin niin että Audi jäi kiinni ja vaan kaks rengasta löi tyhjää. 2kpl ei pyöriny ollenkaan. Luistonestonappula ei vaikuttanu mitenkään mihinkään. Perhana, kytkinki siinä meni ihan tuusan nuuskaksi. Tunkilla nurkka kerrallaan ilmaan siellä suossa ja parruja alle. Irti saatiin eikä lintta enää siellä ole, mutta ihmettelen että mikä auto se neliveto on jos ei tääkään oo?
Eikö se luistonesto pitäis toimia siten että jarruttaa luistavaa pyörää? Toinen edestä ja toinen takaa, vastakkaisista nurkista pyöri niin penteleesti ja kaks oli ihan jouten. Kyllä syö miestä tämmönen. Toivottavasti joku vika systeemissä tai sitten minua on petetty!
Älkääkä muistutelko mistään hauista ny! Ei ne mulle koskaan oikeen toimi, kun en vissiin keksi oikeita hakusanoja tai en tiiä.
Eikö se luistonesto pitäis toimia siten että jarruttaa luistavaa pyörää? Toinen edestä ja toinen takaa, vastakkaisista nurkista pyöri niin penteleesti ja kaks oli ihan jouten. Kyllä syö miestä tämmönen. Toivottavasti joku vika systeemissä tai sitten minua on petetty!
Älkääkä muistutelko mistään hauista ny! Ei ne mulle koskaan oikeen toimi, kun en vissiin keksi oikeita hakusanoja tai en tiiä.
Comment