Mulla on tässä koneenvaihtoprokkis ollut meneillään ja onnistuin hommaamaan automaattikoneen manuaalin tilalle. Vauhtipyörää asentaessa meni sitten sormi suuhun, kun huomasin, että vauhtipyörän reikäkehä, josta engine speed sender tunnistaa koneen asennon, ei ole koko matkalta samanlainen. Yksi reikä on pitempi kuin muut. Samalta näyttää myös automaatin vetolevyssä oleva kehä.
Bentley neuvoo merkkaamaan vauhtipyörän alkuperäisen asennon, mutta ehdin jo purkaa kaikki sokkona aikaisemmin, joten asentoa ei voi tässä vaiheessa enää tietää. Onko asennolla siis merkitystä ja mistä sen voi tässä vaiheessa saada selville? Mihin kohtaan "pitempi reikä" tulee, kun moottori on TDC:ssä?
Bentley neuvoo merkkaamaan vauhtipyörän alkuperäisen asennon, mutta ehdin jo purkaa kaikki sokkona aikaisemmin, joten asentoa ei voi tässä vaiheessa enää tietää. Onko asennolla siis merkitystä ja mistä sen voi tässä vaiheessa saada selville? Mihin kohtaan "pitempi reikä" tulee, kun moottori on TDC:ssä?
Comment