Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

audin bensapumpun äänet

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

audin bensapumpun äänet

moro.
    autoni audi 100 2.0e -90.edelleen on ongelmani ,että bensapumppu pitää kovaa ääntä välillä ja auto sitten sammuu?autoon vaihdoin pumpun ja tarkistin ,että on hyvin kiinni siellä tankin sisällä.
    korkkiin porasin reiän,että sekin on tehty.bensansuodatinkin on vaihdettu.
    kun vika tulee ja auto sammuu, niin virrat pois ja päälle matka jatkuu taas.outo homma ?
    kyselisin onko kellään ollut samanlaista oireilua ja millä sen on saanut kuntoon.
    mikä ohjaa bensan paineita autossa?
    olisiko vika määräjakajassa?(ruiskussa)
    tai siinä mutikassa taka-akselin päällä (jokin varaaja?)
    kiitos jo etukäteen vastauksista.
    vielä tuli yksi kysymys mieleen.missä sijaitsee ohjauspaineen säädin?on saman sulakkeen alla kuin
    bensapumppu.ohjekirjan mukaan.itse rupesin miettimään olisiko vika siellä.

"korkkiin porasin reiän" Miksi?
    Onko sinulla "kapulamallinen" ajonesto? Jos on, se voi tehdä ko vikaa = estää pumpun käynnin.
    Pitääkö myös uusi pumppu kovaa ääntä?
    Oletko tarkastanut sulakerasian/ bensapumpun releen liitokset?
    Ei kai ole autosi ollut ennen automaattilootalla varustettu ja vaihdettu manuaaliksi? Tämä kysymys siksi, että entinen lötköni oli sellainen ja oireili samalla lailla. Korjasin vian "hyppylangalla" sulakerasiassa.
    Taitaa liittyä "sähkö" osioon?

Comment

ei minun tietääkseni ole ollut automaatti.reiän porasin ,koska arvelin ettei se saa korvaus ilmaa.
      missä muuten on se pumpun rele ?se voisi olla sähkövikaa.
      entäs ohjausboxi?
      autossa ei ole ajonestoa ,eli ihan karvalakkimalli.

Comment

En tiedä onko samaan liittyvää ,mutta itse olen huomannut että bensatankin kohalta kuuluu "suhinaa". Kun korkin aukaisee auton ollessa käynnissä, paineet pääsee pois ja suhina lakkaa. Kun korkin taas ruuvaa kiinni suhina alkaa? Mitään ongelmia auton käynnin kans tai sammumisia ei oo ollu,,kiinnitin vaan kerran huomion kyseiseen "suhinaan" ja jäin ihmetteleen onko ominaisuus???

-Audi kallis, DNA halapa-

Comment

Itselläni kans vaihdettu uusi bensapumppu ja ei sieltä kyllä minkäänlaista ääntä kuulu... Auto rupes sammuileen ja nykimään vanhalla pumpulla.

Mut, kannattaa tsekata se pumpun rele..! tuskin se suhinaan auttaa, mutta jos ei enää auto sammuilis :)

Comment

Suhina on alipainetta, ei ylipainetta.

Comment

Working...
            X