Nyt tarttis nopeasti apua. Auto on penkissä ja ahtopaine ei nouse millään yli 1,5bar mikä boksissa on aina ollutkin minun aikana. Ahtopainesolenoidi n75 myös ihan uusi ja vemstunella pyyntiä on enemmän kuin tuo 1,5bar. Osaisiko joku auttaa mikä säätöohjelmassa pielessä?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vemstune ja ahtopaineen säätö
Collapse
X
-
Pahoittelen puutteellisia tietoja. Siinä kiirreellä laitoin viestiä samalla kun ihmeteltiin.
Autona toimii S2 3B. Eli ahtimena holsetin h1 54/55 8 pakopesällä ja vakio hukkiksella penkiteltiin mutta ahtoja ei saatu nousemaan sitten millään. Myöskin vakio jousi oli hukkiksessa. Vaihdettiin sitten turbosmartin ruuvi n75:n tilalle niin saatiin paineet nousemaan sinne 1.8bar mutta eipä oikeastaan tehot nouseet enää 1.6bar jälkeen. Ennakoilla ja latausaikaa säätelemällä saatiin pihalle tuo 398hp ja 544nm.
Edelleenkin kyllä mystiseksi jäi tuo miksei sillä sähköisellä ohjauksella enempää saatu paineita nousemaan.. Rupeaako 8# pesä vakio portilla olemaan vaan yksinkertaisesti ahdas?
Comment
-
Vakio jousi siellä antaa periksi. Noilla ahtopaineilla ja nuin pienellä pakopesällä hukkis horottaa auki jo aika aikaisin. Bleedillä olette käytännössä jo tulpanneet sen ahto-ohjausletkun Sama lopputulos kuin ois pistänyt tapin siihen letkuun tulpaksi, ettei portinkalvolta tuleva ilma pääse alta pois. Eli portin sisälle syntyy vastapainetta joka estää porttia aukeamasta. Pakopaineita löytynee jo vähintäänkin riittävästi. Uskoisin jäykemmän jousen auttavan, jos haluaa vielä lisää ahto/pako-painetta.
Comment
-
Joo isompaa porttiahan sinne pitäis varmaan laittaa tai juuri jäykempää jousta jos lisää haluais. Eli voidaan todeta, että ei ollu vempulan ahto-ohjauksessa, eikä myöskään n75 vikaa.
Olis pian kyykännyt greentopin suuttimet seuraavaksi, niin taitaa tälle paketille olla nämä tehot tässä.
Comment
Comment