......
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
05' A6Q 4F 3.2 (AUK) - Viat siellä sun täällä.
Collapse
X
-
Voisi hankkia vcds kaapelin ja kokeilla logittaa engine measuring blokkeja 090-095 mitä nokkien säätimien actual on, AUK kun käy ilman MIL valoa sytyttäviä vikakoodeja vaikka nokat olisivat myöhässä, käynti on vaan diiseliä. Eikä camshaft position sensor imblausibleakaan tule välttämättä joka startissa.
- Likes 1
Comment
-
"Haluaisinkin tuohon ratkaisun, ettei nykyiset katalysaattorit pala uudestaan, vaikka kahden vuoden takuu niissä onkin."
Ei tämä ole vastaus ongelmaan, mutta kattien takuu ei korvaa epäkuntoisen moottorin aiheuttamaa katalysaattorin vaurioitumista. Takuuehdoissakin on maininta, että "katalysaattorin vaurioitumiseen johtaneet syyt on ennen uuden katalysaattorin asentamista selvitettävä."
Comment
-
Ei tarvitse öljyjä vaihtaa, jos ei halua, ainakin omassa pysyivät sisällä vaikka loota ja kone irti. Omassa 2.4 BDW:ssä kone ja laatikko käytettiin irti moottorin vaihdossa eli sama homma sinulla esissä tässä hommassa mikäli 3.2FSI:n jakopääkin on takana. Kannattaa katsoa nokkapyörät samalla, voivat aiheuttaa kanssa ongelmia ja antaa koodeja asennontunnistimelta. Hinta on sitten mallia suolainen. Rajojen sisältä sain kerran tarjouksen 3500e, kun kone irroitettu ja rahdattu heille. Eli asennus päälle tuon jälkeen (~1500e), niin jäänevät Suomessa halvimmillaan siihen 4000-5000 euroon. En muista tuota em. tarjouksen antajaa, mutta löytyy vielä omasta emailista, jos kiinnostaa. Itse ehkä harkitsisin tehdaskunnostettua moottoria.
Comment
-
Vieras
Pakko on sanoa korjaamoyrittäjänä, että ei etelän kanssa voi kilpailla mitenkään hinnassa.
Moottoria en etelän hintojen kanssa vertailtuna lähtisi uusimaan, siihen saa tehdä sitten samat hommat.
Comment
-
Toki tuokin on pointti. Suomessa kannattaa kuitenkin tehdä tuo remontti ellei sitten löydy ihan oikeasti hyväksi tiedettyä pajaa ulkomailta. Toki siinäkin saa askarella rahtien yms. kanssa. Tekee kerralla kunnolla niin välttyy murheilta. Nimimerkillä perheen b6 S4 jakopääremppa Virolaisilla ei tuonut onnea.
Comment
-
Tehdaskunnostettu kone arviolta sellainen ~4500e + asennus ~1500e. Kyllä se voi hyvinkin samoihin lukemiin Suomen korjaamoiden kanssa jäädä. Itselle tarjottiin täysin uutta 2.4V6 BDW:tä hintaan 6000e ilman apulaitteita. Että ei nyt niin paha hinta. Toki kannattaa kysellä ja miettiä. Voihan siinä uudessa koneessakin olla samat viat lopulta. Perustan hinta-arvioni suomalaisen tuontimoottorifirman tarjouslaskelmiin, jotka tehty minulle 10/13.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja Munkkiniemen Kreivi Näytä viestiTekee kerralla kunnolla niin välttyy murheilta. Nimimerkillä perheen b6 S4 jakopääremppa Virolaisilla ei tuonut onnea.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja hoff4 Näytä viestiMikä meni pieleen?
Kommentoin tätä kun samaan perheeseen kuulutaan, S4 meni siis käynnistysropinan takia jakopääremonttiin 180tkm ajettuna erääseen pk-seutulaiseen, virolaisten pyörittämään pajaan. Jakopäähän kaikki uutta, lisäksi toki kytkin jne samalla. Alustava hinta-arvio tuplaantui, reilusti, joskin tulivat vastaan kuitenkin ihan ok. Auto oli remontissa muistaakseni lähemmäs kuukauden, välillä odoteltiin osia, välillä mekaanikkoa jne.
Huollon jäljiltä muistona öljyvuotoja, alipaineongelmia, sekä sama jakopään helinä käynnistyksessä ilmaantui 10tkm jälkeen takas. Lisäksi olivat kolhineet kuskin oveen ihan hyvän lommon sekä naarmun (eivät myöntäneet eivätkä siis korjanneet).
Tuossa nyt jotain. Auton omistaja kun ei vaikuta itse täällä pk-seudulla niin homma jäi siihen, enkä kyllä usko, että ko. huollon kanssa olisi muuksi muuttunutkaan. Meinasin oman kärryni viedä kytkimenvaihtoon samaan paikkaan mutta jäi viemättä.
Comment
-
Vieras
Comment
-
Vähän OT:na tässä mutta, mitähän marmorit mahtaa yleensä veloittaa näistä päivityshommista? Ja meneekö nämä kampanjat vanhaksi, siis onko näissä parasta ennen aikaa merkittynä?
Comment
-
Vieras
Yleensä 95€ eli koodauksen hinta, ainakin pk-seudulla.
Kannattaa kuitenkin tarkastaa ennen kuin laittaa puumerkin työmääräykseen.
Comment
Comment