Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

4B vetarit

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• 4B vetarit

Olis tarkotus nyt laitella tuota autoa kuntoon vaikka sitä hetken olin jo myymässä, ensimmäisenä vetarit pitää meteliä aina käännyttäessä ja liikkeelle lähtiessä.
    Onko siellä montakin osaa joka sen äänen voi pitää?
    Ja mistä ne kannattaa tilata?

Sitte seuraavaksi vaihtuu täysi alustasarja(jouset+iskarit) madallettavaan versioon niin mitä muuta kannattaa vaihtaa kun sen aukasee?
    Tukivarsia on ahkerasti jo vaihdeltu ja muutamia puslia. Varmaan paljon muuta vaihdettavaa siellä ei ole mitä kannattaisi tehdä kun mittarissa 405tkm?

ALustasarjaan päädyin kun renkaat kuluu todella raakasti sisäreunoilta, samaan settiin siis kaikki palikat uusiksi ja kulmien säätöön niin on sekin vaihtoehto ruksittu pois.
    Viimeksi muokannut sprawl; 3.7.2013, 17:43. Perustelu: 2002 1,9tdi avant

Vastaan vetarin osalta...Mulla piti kilkutusta silloin kun auto liikkui renkaat linkussa. Paikansin äänen kuskin puolelle. Ulommat vetarit ne kai useammin kuluu ja tilasin sellaisen ebay:sta. Linkki

Aikaa on tasan vuosi. Sillon hinta oli 20e+20e toimituskulut. Mutta ei toi kallis ole vieläkään. Ilman aiempaa kokemusta onnistuin sen vaihtamaan alle ja kilkutus loppui, samoin kiihdytyksessä tuntuva nykiminen väheni. Kilometrejä tullut n. 20tkm ja hyvin on toiminut.

Comment

Juuri noista uloimmista vetareista olin kuullukin kun eräs tuttava oli passattiin ne vaihtanut. Nykimistä on joskus tuntunut ja oon pelännyt että kytkin on lopuillaan mutta se voi sitte ehkä johtua tuostakin(tosin noilla kilsoilla voipi olla kytkinkin kun ei ole mitään tietoa koska vaihdettu).

Tuo oiski ollu helppo vaihtaa laakerin vaihdon yhteydessä.. Eipä sitä kaikkea osaa ajatella etukäteen..

Näyttäis motonetissä olevan hieman kalliimpi kuin ebayssä mutta ei ehkä niin paljoa että kannattais tilata ulkomailta asti.

Comment

Working...
      X