Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100 2.6 V6 käyntiongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 100 2.6 V6 käyntiongelma

    eli kyseinen kampe käynnistyy huonosti pakkasesta jos ei ole roikassa.tallista käynnistettäessä käy hetken kaikilla kuudella pytyllä kunnes kastuu 5 pytyun tulppa.ongelmaa ei tule jos pääsee heti ajamaan maantienopeutta.taajamissa ongelma kun tulee pakosta tyhjäkäyntiä.tilanne korjaantuu nostettaessa kierrokset rajoitinta vasten eli sen jälkeen käy taas kaikilla kuudella.puristukset mitattu.ovat tasaiset 10.5-11...tulpat,tulpanjohdot,puola,bensiininpuhdistaja vaihdettu.imusarjan äänenvaimentaja poistettu.suuttimet vaihdettu ristiin nelos pytyn kanssa,ja ongelma edelleen viitos pytyn kanssa.lamda-anturit vaihdettu.on käytetty läppärissä kiinni eikä herjaa mitään vikaa.....

  • #2
    Käykö tuo siis kaikkiaankin liian rikkaalla, vai muuten ok, mutta tuo yksi pytty "väsyy"?

    Kokeileppa vaihtaa sytkävahvarit ristiin. Ovat identtiset. Eli tulipellissä olevat "pulikat", joihin puolalta menee johdot(eikös tässä ole sama systeemi, kuin i5 koneessa, vaikka puhutkin tulpanjohdoista?).

    Toinen vaihtoehto voisi olla lämpötila-anturi, jos tuo ongelma ilmenee pahempana lämpöisellä kelillä. Anturi voi antaa tiedon todella kylmästä koneesta muistaakseni ja siten pitää ryyppyä päällä->lämpöisellä kelillä kastelee. Ainakin i5 koneessa lohkon takapäässä laatikon yläpuolella.

    Comment


    • #3
      Imuilman lämpötunnistinki jos o rikki niin alkaa käymää rikkaalla

      Comment


      • #4
        eli...tämä lämpötila anturi...sijaitseeko se ilmanpuhdistajan kotelon yhteydessä? siihen tulee kaxi johtoa ja lähtee letku mikä tulee imusarjaan aivan kaasuläpän läheisyyteen vai onko se tuo mikä sijaitsee 3 pytyn imukanavassa????

        Comment


          #5
          Taisi olla siinä 3 sylinterin kohdalla, kaksi napainen jos oikein muistan.

          Comment

          Working...
          X