juu en hausta löytänyt mitään järkevää vastausta tämän 4.2 aec käynti ongelmaan.. tehot hukassa lähes aina (kylmänä ja sopivalla kelillä saattaa toimia 100-1500metrin matkan normaalisti sitte alkaa taas röpötys ja nykiminen tasakaasulla pyörii kuitenkin kaikilla) vie kokoajan lähemmäs 20litraa ei vejä yhtään mihinkään 2 litrasella bmw merkkisellä kulkuneuvolla kylän rakkulat menee ohi!!! ja humppaa tyhjäkäyntiä välillä sammuilee tyhjäkäynti 1100-1200 hyvin harvoin 800-900... vikakoodia
00515 camshaft position (hall) sensor (g40)
30-00 - open or short to B+
00515 Shareware version. To decode all dtcs
03-00 - please register/activate
00537 Shareware version. to docode all dtcs
08-00 - please register/activate
00513 engine speed sensor (g28)
03-00 - no signal
tuon vikakoodi listan jälkeen hall puhistettu ja mitattu toimii, virranjakajankannet vaihdettu ja tarkastettu jälkeenpäin ei halkeemia uusissakaan, pyörijät uusittu ei vanhoista jämiä akseleissa sekin tarkastettu, tulpat uudet, tulpanjohdot mitattu kaikki kunnossa, puristukset hyvät, jakokaan ei pomppannu jakopää remontoitu juuri ja itse tehty ja vika oli jo ennen tätä.
Kysymys kuuluu mitä vi#&(/) vielä tälle vehkeelle pystyy muuta tekemään ku viedä laakkoselle 4000e arviointiin, ihmetykseen ja sen jälkeen vasta ruetaan vaihtelemaan osia? ja mitä nämä muut vikakoodit tarkoittaa, engine speed sensorissa johto kiinni vittumaisessa paikassa vaan en oo vielä sitä kerenny puhistaa ja voisko siitä pelkästään johtua nämä kaikki viat?
kiitän etukäteen kaikkia jotka kehtaa asiaan vähäänkin paneutua ja auttakee miestä hätässä että bemaristit ei tarvii nauraa kylän kuitenkin ainualle täys sylinteriselle autolle!
00515 camshaft position (hall) sensor (g40)
30-00 - open or short to B+
00515 Shareware version. To decode all dtcs
03-00 - please register/activate
00537 Shareware version. to docode all dtcs
08-00 - please register/activate
00513 engine speed sensor (g28)
03-00 - no signal
tuon vikakoodi listan jälkeen hall puhistettu ja mitattu toimii, virranjakajankannet vaihdettu ja tarkastettu jälkeenpäin ei halkeemia uusissakaan, pyörijät uusittu ei vanhoista jämiä akseleissa sekin tarkastettu, tulpat uudet, tulpanjohdot mitattu kaikki kunnossa, puristukset hyvät, jakokaan ei pomppannu jakopää remontoitu juuri ja itse tehty ja vika oli jo ennen tätä.
Kysymys kuuluu mitä vi#&(/) vielä tälle vehkeelle pystyy muuta tekemään ku viedä laakkoselle 4000e arviointiin, ihmetykseen ja sen jälkeen vasta ruetaan vaihtelemaan osia? ja mitä nämä muut vikakoodit tarkoittaa, engine speed sensorissa johto kiinni vittumaisessa paikassa vaan en oo vielä sitä kerenny puhistaa ja voisko siitä pelkästään johtua nämä kaikki viat?
kiitän etukäteen kaikkia jotka kehtaa asiaan vähäänkin paneutua ja auttakee miestä hätässä että bemaristit ei tarvii nauraa kylän kuitenkin ainualle täys sylinteriselle autolle!
Comment