Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t aeb lämpötila ilmastoinnin näytöltä katsottuna.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 1.8t aeb lämpötila ilmastoinnin näytöltä katsottuna.

    Voisiko joku olla niin mukava ja seurailla, että miten moottorin lämmöt menevät varsinkin näin kesällä. Käsitykseni oli, että ei nouse oikeastaan ikinä yli 92 ehkä käy 93 asteessa. Nyt huomasin kuitenkin, että omassa kulkineessa nousee pidemmän kaupunkiajon seurauksena tyhjäkäynnillä ja erittisesti parkkipaikka jurnaamisessa lähes sataan. Vaihdoin vuotavan jäähdytysneste laipan js voi olla että olisi vähän ilmaakin systeemissä mutta luulisi kyllä että olidi ilmannut jo itsensä kun siitä on jo toista kuukautta..vesipumppu on parivuotta sitten vaihdettu ja lämmittimen kenno.
    Olisi iso apu jos tulisi kanssa harrastelijoilta vähän kokemuksia :)

  • #2
    Kyllä ne varmasti sinne lähemmäs sataa nousee tyhjäkäynnillä. Riippuu flektin ohjauksesta.

    Comment


    • #3
      Ei kannata olla huolissaan noista lämpötiloista, itselläkin patalämpötila joskus nousee liki sataan kaupunkiajossa.
      Itsekin leivoin asiaa aikani ja sain monelta samat kommentit, ettei kannata olla huolissaan lämpötilasta.

      Comment


      • #4
        Vähän vaan ihmetyttää kun en aikasemmin ole huomannut tai oikeastaan aikaisemmin ei ole näkyvästi noussut mutta nyt on ollut kyllä semmosta hellettä että huh huh. Täytyy toistaiseksi elää siinä iskossa että kuuluu olla noin.

        Comment


        • #5
          Sitten kun alkaa normaalissa ajossa auton omassa mittaristossa lämpötila nousemaan yli 90 asteen, nii kannattaa jo alkaa asiaa vähä tutkimaan. Muuten, eikun kovaa ajoa :)

          Comment


          • #6
            Termostaatti on tuore?

            Comment


            • #7
              Termari on joku kolmevuotta vanha..

              Comment


              • #8
                Tässä esimerkki Audin lämpömittarista joka minun tietojen mukaan on vaimennettu niin että se näyttä kaunisti normaalisti noin 90 astetta .Vaikka koneesta tulevan ulosveden lämpötila saata vaihdella noin
                85-105 astetta celsiusta .Itselläni oli ongelma talvella kun lämpö mittari näytti 80 cel astetta
                vika korjaantui termostaatin vaihdolla. Eli jos mittarin lämpö nousee yhtäkkiä yli 90 astetta niin
                ongelmaan esimerkiksi termostaatti? .Säilössä näkyvä kupliminen johtuu siitä että 105 asteinen vesi(Glykolli??) alkaa kiehumaan kun paineet päästetään ulos ja videossa näkyy että lämpimän veden varoitusvalo syttyy joka useasti merkitsee Audissa että veden lämpö yli 110 asteista.
                http://www.google.com/url?sa=t&rct=j...48572450,d.bGE

                Comment

                Working...
                X