Hello!
Uutena foorumilaisena kyselisin seuraavaan probleemaan jelppiä. Alla -04 A6 farmari 2.4 koneella ja automaatilla (145 tuh.). Alkanut vika ilmetä pikkuhiljaa, keväällä ostin uuden akun jo vain pelasi muutaman kuukauden. Mutta sitten taas temppuilee, eikun startti vaihtoon. toimi viikon sit taas.
Yleensä ajon jälkeen ilmenee ettei starttikaan pyörähä, aikansa kun odottaa noin 15 min. lähtee yks kaks taas tulille. jos ei vika päällä auton seioessa ei vikakaan tule päälle vaikka kuinka starttailisi ja sammuttelisi, eli paha lukea tuolloin vikakoodiakaan...
Onko muita vaihtoehtoja kun jokin kaapeli hapettunut, poikki, kosteutta...?
Mikä niistä ?
Nykyisin ei vissiin virtalukon pohjaakaan voi syyttää :)?
---------------------------------------------------
Ja pitääkös tuo kuskinpuolen sisälokari irrootella, jos haluaa uudenputken takalaisin pesurille säiliöltä vaihella? Siellähän tuo säiliö lötköttää, mutta muuten ei taida hoommaa päästä tekemään.
Uutena foorumilaisena kyselisin seuraavaan probleemaan jelppiä. Alla -04 A6 farmari 2.4 koneella ja automaatilla (145 tuh.). Alkanut vika ilmetä pikkuhiljaa, keväällä ostin uuden akun jo vain pelasi muutaman kuukauden. Mutta sitten taas temppuilee, eikun startti vaihtoon. toimi viikon sit taas.
Yleensä ajon jälkeen ilmenee ettei starttikaan pyörähä, aikansa kun odottaa noin 15 min. lähtee yks kaks taas tulille. jos ei vika päällä auton seioessa ei vikakaan tule päälle vaikka kuinka starttailisi ja sammuttelisi, eli paha lukea tuolloin vikakoodiakaan...
Onko muita vaihtoehtoja kun jokin kaapeli hapettunut, poikki, kosteutta...?
Mikä niistä ?
Nykyisin ei vissiin virtalukon pohjaakaan voi syyttää :)?
---------------------------------------------------
Ja pitääkös tuo kuskinpuolen sisälokari irrootella, jos haluaa uudenputken takalaisin pesurille säiliöltä vaihella? Siellähän tuo säiliö lötköttää, mutta muuten ei taida hoommaa päästä tekemään.
Comment