Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Edessä kuskinpuolella kuuluu pauketta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Edessä kuskinpuolella kuuluu pauketta?

eli auto on a6 -95 2.0i etuveto avant. kun auto on paikallaan ja rattia kääntää niin tietyssä kohdassa kuuluu sellainen paukahdus etupäästä kuskinpuolelta?? mutta kun auto on liikkeessä ääntä ei kuulu? itse yritin paikallistaa missä vika niin en löytänyt kuin väljän raidetangonpään eli kysymys kuuluukin voiko ääni tulla siitä vai voiko kenties kuulua vetarista tms????

Raidetangon pää on mahdollinen kolkattelija, tai joku muu nivel. Etupäätä ilmaan ja tutkimaan. Itse en ihan ensimmäisenä murroksia epäilisi, jos ei liikkeessä kääntäessä naksuttele.

Comment

Alapallonive omassa A6 C4 avantissa sai tommosen äänen aikaan

Comment

Jos se on alapallonivel, niin en suosittele ajamaan yhtään enempää kuin pakko. Se kun hajoo niin on rengas linkussa. Vähänkin enemmän nopeutta niin huonosti käy. Ja ei välttämättä edes katsastuksessa jää kiinni tuosta...

Comment

Iskarin yläpään laakerin antautumisesta johtuva jousesta kuuluva pamaus?

Comment

Mulla meni katsastuksesta läpi, vaikka paukkuikin, mutta oli nivel sökö kun vaihdoin.
            100- vm 90 iskarin yläpäät ruukas pitää narisevaa ääntä, mut nivel oli kyllä terävä pamaus

Comment

Working...
            X