No onhan se ihan moro.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Missä on mun öljyt?
Collapse
X
-
Premium Audi kulkineessa (2001, 2,4L V6 AML) myös tihuttaa aikasta paljon öljyä. Vaihdoin tuossa muutama vuosi sitten nokkaketjusäätimen ja sille puolelle tuli luonnollisesti uudet tiivisteet. Jotenkin tuntuu, että nyt se puoli ei vuoda läheskään niin paljon (jos juuri lainkaan), kuin toinen puoli (hanttarin puoli). Kai sitä pitäis vaihtaa ne samat tiivisteet toiselta puolelta. Katsastusmies ei tuossa keväällä oikein tykännyt mutta ei hylsyä tullut. Täytyykin katsoa nyt mitä on öljynvaihdon jälkeen ajettu ja kuinka paljon puuttuu. Ei siitä pitkää aikaa ole, kun öljyt vaihdoin.Viimeksi muokannut Hoth; 12.8.2014, 13:18.
Comment
-
Eiköhän tuo 250 hoidu ihan ohjelmalla ja KO4:lla. Kylkeen vielä catbackia ja downpipeä, niin siinähän se on. APR ja ehkäpä jopa BSR myy valmiita paketteja. Hinnasta en tiedä, mutta varmaan tarpeeksi. Halvemmaksi tullee itse keräillä osat, vakioturbollakin saa tuon ~250 ja kestänee ihan hyvin.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hoth Näytä viestiRofiilin audi kulkineessa myös tihuttaa aikasta paljon öljyä. Vaihdoin tuossa muutama vuosi sitten nokkaketjusäätimen ja sille puolelle tuli luonnollisesti uudet tiivisteet. Jotenkin tuntuu, että nyt se puoli ei vuoda läheskään niin paljon (jos juuri lainkaan), kuin toinen puoli (hanttarin puoli). Kai sitä pitäis vaihtaa ne samat tiivisteet toiselta puolelta. Katsastusmies ei tuossa keväällä oikein tykännyt mutta ei hylsyä tullut. Täytyykin katsoa nyt mitä on öljynvaihdon jälkeen ajettu ja kuinka paljon puuttuu. Ei siitä pitkää aikaa ole, kun öljyt vaihdoin.
Comment
Comment