Koneena 1.8T AWT Revon softalla, jossa itse pystyy Revon sps-palikalla vaihtelemaan timing- ja boost-karttoja. Ohjeena oli säätää ennakkoa sen verran tiukaksi, ettei ecu ala itse vetämään takaisinpäin. Tuossa säätäessä ja lokia kerätessä tuli muutama kysymys:
1) Actual Lambda saa muutamassa kohtaa arvoa 1.991. Kiihdytyksen jälkeen ja myös tasakaasulla. Viittaisiko tämä ennemmin kosketushäiriöön kuin yhtäkkiseen laihaan seokseen? Loki: https://docs.google.com/spreadsheet/...VE&usp=sharing
2) Ahdot jää vähän päälle. Pyynti 0, saatu 0.1-0.3 bar. Mistä tämä voisi johtua? Loki:https://docs.google.com/spreadsheet/...nc&usp=sharing
1) Actual Lambda saa muutamassa kohtaa arvoa 1.991. Kiihdytyksen jälkeen ja myös tasakaasulla. Viittaisiko tämä ennemmin kosketushäiriöön kuin yhtäkkiseen laihaan seokseen? Loki: https://docs.google.com/spreadsheet/...VE&usp=sharing
2) Ahdot jää vähän päälle. Pyynti 0, saatu 0.1-0.3 bar. Mistä tämä voisi johtua? Loki:https://docs.google.com/spreadsheet/...nc&usp=sharing