Noniin... pikku proggista käynnisä A4 2.0 TFSI 2006 Tipronic quattron kanssa. Moottori malli BWE
Etupään kenno asetelma tulisi laskea alas ja tätä varten pitää ohjaustehostimen nesteet laskea pois. Miten tuo järjestelmä tulee oikeaoppisesti ilmata takaisin laiton aikana?
Nokkien ketju menee vaihtoon, mutta näyttää pahasti siltä, että ketju on moottorin takaosassa koteloituna niin ,että venttiilikopan kannen irroitus ei pelasta yksinään. Kyseinen kotelo on taas niin lähellä palopelti/kajuutan rakennelmaa, että näyttää hieman ahtaalta saada irti. Saako tuon työn tehtyä ilman, että irroittaa koko kannen vai saako kyseisessä motissa keploteltua ketjun pois nokka-akselien takaa.
Tulee vissiin lisää tenkkapoo kysymyksiä, kun homma etenee.
Etupään kenno asetelma tulisi laskea alas ja tätä varten pitää ohjaustehostimen nesteet laskea pois. Miten tuo järjestelmä tulee oikeaoppisesti ilmata takaisin laiton aikana?
Nokkien ketju menee vaihtoon, mutta näyttää pahasti siltä, että ketju on moottorin takaosassa koteloituna niin ,että venttiilikopan kannen irroitus ei pelasta yksinään. Kyseinen kotelo on taas niin lähellä palopelti/kajuutan rakennelmaa, että näyttää hieman ahtaalta saada irti. Saako tuon työn tehtyä ilman, että irroittaa koko kannen vai saako kyseisessä motissa keploteltua ketjun pois nokka-akselien takaa.
Tulee vissiin lisää tenkkapoo kysymyksiä, kun homma etenee.
Comment