Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ahtoja.com:in vaihdevälilyhen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ahtoja.com:in vaihdevälilyhen

Tuli tuollanen ostettua mutta paketissa ei ole kasaus ohjeita, 4 tuntia yritin kasata sitä ja aina palikat väärin :D onko kukaan tilannu tuolta samanlaista jos vois vähä neuvoa järjestystä? Netistäkään en löytä kasaus ohjeita mistään..

Kuva auttaisi varmaan asiaa!

Comment

http://www.ahtoja.com/product/120/audi-a4s4a6passat
      Tämä setti, kuvia en Saa omasta kun on laitettu kiinni että pääsee liikkuu senkaa, mutta on kasattu väärin kun pakkilukko ei toimi ja vaihdekepin nuppia ei voi kiristää koska sokat lähtee irti kepistä jos sen vetää liian tiukkaa..

Comment

Minulla oli tollainen, ei sitä neljää tuntia tarvinut kasata vaikka ohjeita ei ollutkaan :) Ei se mun mielestä ohjeita kaipaa, vertaa sitä vakioon niin pitäisi selvitä.

Comment

Itellä ei ole juuri tuo mutta samannäköinen. Itse jouduin pakkilukkoa varten tekemään uuden reiän, lisäksi pitää olla oikein säädetty vivustoon että pelaa niin kuin pitää. Purat sen vanhan kepin atomeiksi ja kasaat uusilla osilla. Omaani lisäksi jouduin tekemään kierteet nupille kun ei ollu olemassa semmoisia.

Comment

Sehä siinä Mikko onki ku tossa uudessa on enemmän osia ku vanhassa :D
            Täytyy yrittää kattoo sit ku tossa kerkiää..

Comment

Saattaa siinä ollakin, mutta ei niitä kaikkia tarvitse käyttää. Laita vaan ne millä saat siitä sellaisen kuin vanhakin on.

Comment

Working...
              X