No niin olisko jollain neuvoja?
Kyseessä siis 3B-kone joka lämpimänä työntää harmaata savua.
Jäähdytysnestettä ei häviä. Pakokaasu ei haise imelältä eikä myöskään öljyltä.
Moottorin ohjaus on VEMS.
Kansi kun oli irtaallaan niin siinä oli yhdessä sylinterissä halkeama tulpanreiästä venttiiliin mutta se meni kolmanteen kierteeseen asti, joten arvelin että ei hätää.
Jos kansi on haljennut lisää niin onko jotain vinkkiä millä sen voisi varmistaa ilman koneen aukaisua?
Mäntien päällä ei ole vettä eikä tulpista huomaan että vettä olisi käynyt sylinterissä.
Koneella on ajettu 700km remontin jälkeen.
Pari konstia tiedän tuon testaamiseen: Toinen on että pakokaasutesterillä mitataan paisunta säiliöstä onko siellä pakokaasua (testeriä ei ole kotona käytössä) ja toinen on että katsotaan tuleeko paisariin ilmakuplia kun pyörii tyhjäkäynnillä (tämä on vielä kokeilematta).
Jäähdytysletkut ovat notkeat joten ei siellä ainakaan hirveästi ole painetta.
Kyseessä siis 3B-kone joka lämpimänä työntää harmaata savua.
Jäähdytysnestettä ei häviä. Pakokaasu ei haise imelältä eikä myöskään öljyltä.
Moottorin ohjaus on VEMS.
Kansi kun oli irtaallaan niin siinä oli yhdessä sylinterissä halkeama tulpanreiästä venttiiliin mutta se meni kolmanteen kierteeseen asti, joten arvelin että ei hätää.
Jos kansi on haljennut lisää niin onko jotain vinkkiä millä sen voisi varmistaa ilman koneen aukaisua?
Mäntien päällä ei ole vettä eikä tulpista huomaan että vettä olisi käynyt sylinterissä.
Koneella on ajettu 700km remontin jälkeen.
Pari konstia tiedän tuon testaamiseen: Toinen on että pakokaasutesterillä mitataan paisunta säiliöstä onko siellä pakokaasua (testeriä ei ole kotona käytössä) ja toinen on että katsotaan tuleeko paisariin ilmakuplia kun pyörii tyhjäkäynnillä (tämä on vielä kokeilematta).
Jäähdytysletkut ovat notkeat joten ei siellä ainakaan hirveästi ole painetta.
Comment