Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 starttimoottorikysymys?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A3 starttimoottorikysymys?

Elikkäs ostin startin motonetista autojeni tietojen mukaan ja sain startin joka ei käy, niin voisiko joku kertoa että mikä on A3:n 1,6l 8L vm.2000 auton startin virallinen osakoodi tai tunniste millä sieltä motonetistä sais vaihdettua käypäsän startin tilalle? Ei nimittäin motonetin tiskillä ollut kaverilla mitään hajua mistään. Eli yhtä tyhmä ku tiedustelija:)

Ptäs melkein tietää moottorinumero, alustanumero ja onko manuaali vai automaatti?

Comment

Alustakoodi: WAUZZZ8LZYA019125 moottorikoodi: AKL

Comment

VAG osanumero: 020 911 023 F tai 020 911 023 FX.

Boschin katalogista löytyy osanumerot VAG numerolla.

http://www.bosch-automotive-catalog.com

Comment

Kiitoksia paljon:) Täytyy käydä motonetistä kyselees noilla oikeeta ja jos ei ole ni sit katottava uutta. Ketuttaa vaa ku motonet ilmoitti et he ei palauta rahoja vaan vaihtavat vaan tuotteen toiseen..

Comment

Sanot niille, että auto piti saada ajoon heti ja koska myivät väärän osan, jouduit turvautumaan toiseen toimittajaan, jolta tuli oikea osa heti ekalla kerralla.

Comment

No tollasen ne nyt väittäis olevan oikea heillä tohon mun audiin sillä virallisella osanumerolla. http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=13-2581 . Osaako kukaan sanoa että oiskohan mahdollista että ne tietäis nyt jo viimein oikean osan??

Comment

Ei kai sitä kukaan täällä tiedä. Luultavasti se kyllä on oikea, jos on annettu alkuperäisnumero.
                Mulla olis edelleen se uusi orkkis halvemmalla tuossa hyllyssä. ;)

Comment

No mä käyn tsekkaamassa nyt ton ja jos se on vielä väärä ni sitten tulen ostaa sulta sen startin:) Ihan vain sen takia käyn kattoos ettei menis ne rahat hukkaan kerta ne ei niitä rahoja suostu palauttaa.

Comment

Et kokeillut tuota mun aiemmin ehdottamaani keinoa? Se on itsellä toiminut, pitää vain hetki selittää asiaa. Silloin oli tosi kyseessä, joten tunnetta oli mukana.

No toivottavasti nyt kuitenkin tulee oikea startti, ettei tarvitse montaa kertaa ravata.

Comment

Working...
                    X