Siis otsikon mukainen vaiva kyseessä. Kolmosella kiihdyttäessä kun kaittaa kaasun pohjaan niin abaut kolmessa tonnissa rupee nykii ja sen jälkeen alkaa moottorivalo vilkkuu. Vähän ajan päästä kun on ajellu kiltisti ni se valo sammuu. Vikakoodiks antaa PO300 palamishäiriö ja PO303 palamishäiriö 3. sylinteri, sytytystulpat vaihdettu, ei muutosta. Löytyykö joltain apuja missä vois olla vika? Kuulostaako esim. puolavialta?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 1.8t B7: nykii kiihdyttäessä
Collapse
X
-
-
Vieras
Helpointa vaihtaa puolat ristiin ja kokeilla siirtyykö vika toiseen pyttyyn. Ei se toisioilmapumpun vika lähtökohtaisesti yksittäisen sylinterin sytytyshäiriönä ilmene.
Comment
-
okei pitääpä kokeilla noita vinkkejä kunhan kerkeen. entä voiko olla esim tulpanjohoissa vika vai antaako eri koodin tuolloin?
Comment
-
Ääni puolalle kanssa. Omassa oli sama juttu tovi sitten, uusi puola marmorilta karvan vajaa 50€ ja 10min homma vaihtaa. Ei ainakaan pahasti tule takkiin vaikka suoraan uuden puolan hommaisitkin. ;) Itse vaihdoin nykivän 1. pytyn ja toimivan 2. pytyn puolat keskenään vian alettua, sen jälkeen sai ajella kk:n ennen kuin nyki uudestaan.
Comment
-
Vika korjattu
jees kiitosta vinkeistä. puola vikahan se oli. nyt osa vaihdettu ja kone rallattaa kuin uutena! :)
Comment
-
Kysykää puolakamppanjasta samalla kun käytte hakemessa niit sieltä marmorilta, vaihtavat kaikki puolat veloituksetta. Ei mullekaan mitää sanonut kun kävin sieltä hakemessa, muistin vaan täällä foorumilla jonkun mainenneen tuosta kamppanjasta ja rupesin kyselämään. Setä tuumas,että tuoppa autosi ni laitetaan kaikki uudet vaikka autoa ei ole kyseissä marmoripalatsissa ennen huollettu.
Comment
Comment