Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

100Q/200Q pa-tankin irroitus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    100Q/200Q pa-tankin irroitus?

    Tuli puuhasteltua 200Q:n pa-tankin irroittamisoperaation parissa eilen. Mitään kokemusta tai ohjeita hommeliin ei ollut, joten ajattelin varmistaa että meneekä se näin (helposti):

    Auto ylös. Moottori sekä vaihdelaatikko + kardaani on jo irti ennestään. Takarattaat irti. Taka-apurunko (vai mikä sen nimi on) irti -- molemmilla puolilla 2xmutteri. Sitten vaan perämurikka irti siitä suunnilleen auton keskikohdasta, kiinnitys samassa kohtaa kuin mihin kardaani loppuu.

    ELi ymmärsinkö oikein, että 200Q:n perä on kiinni vain tuossa taka-apurungossa sekä keskivaiheilla autoa?

  • #2
    Nelivedosta ei kokemusta, mutta tavallisesta 44:sta aikoinaan.
    Katso tankin irrottamisen ( taisi olla 2 pannalla kiinni) jälkeen missä kunnossa on polttoaineputki, joka kulkee "täyttöputken" (= mistä laitetaan tankkiin bensaa) ja tankin välissä. Täyttöputken läpivientireijästä pääsee kuraa polttoaineputken päälle= ruostuu puhki.

    Huonosti selvitetty, kun en oikein muista, mutta näet sen kun olet ottanut tankin pois.

    Ainakin minulla oli täyttöputki ja tankki yhdistetty kumiletkulla, jossa oli "erikoinen 2 " klemmari. Jouduin sen rikkomaan ja laitoin tavalliset klemmarit tilalle asennuksen yhteydessä.

    Comment

    Working...
    X