Pitää koittaa vaihtaa nesteet ensin, tai imen niin paljon kuin säiliöstä saa ja uutta tilalle. Sama uusiksi parin viikkon päästä. Ei tarvi ilmailla :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vaihteitten vaihtaminen tökkii
Collapse
X
-
jusma
Vaihda nesteet sieltä kytkin työsylinterin kautta... ei auta jos nesteet vaihtaa vain purkista!!!
Työsylinteri on siel moottorin takana vaihdelaatikon päällä!!!
S4:ssa oli ainakin v.mäisessä pikassa.
Comment
-
mites ne vaihdetaa 'työsylinterin kautta'?
uudemmissa s4:ssa voinee ABS pumpulla kierrättää noita nesteitä jotenkin, mutta toi itse kytkimen sylinteri on niin v:mäisessä paikassa että ei sitä kautta kyllä taida nesteitä voida vaihtaa ja jos voi niin sitten joutuu ilmaamaan kytkintä. Itse olen sen kytkimen ilmannut kolme kertaa ja on aivan tuskaa. tosin en laskenut subframea joka vois hieman helpottaa hommaa.
toi redlinen MT90 laatikkoöljy ei kuulemma täytä 4/5 speksiä vaan tais olla 4?
Onko kukaan koittanut motul300 joka on 4/5 öljy?
Comment
-
Mulla on ollut A4:n kans ongelmaa vaihdettaessa kakkosvaihteelle, siinä on aina tuntunut vähän pykälää ja välillä hieman "rusahtelee". Nyt olen huomannut, että jos kytkintä ei paina aivan pohjaan vaihdettaessa, 2-vaihde menee erittäin kevyesti ja sujuvasti päälle?
Mistä tämmöinen kertoo, jos kytkimen polkee ihan pohjaan 2-vaihde vähän tökkii, mutta jos ei paina kytkintä pohjaan asti, vaihde vaihtuu erittäin sulavasti yhtään takertelmatta???
Comment
Comment