Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Öljypohja halkesi.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Ei tarvitse.

    Comment


    • #32
      Ei tarvite uusia pulttia ja kannattaa muistaa, että ei silti kannata kiristää niitä hampaat irves kummiskaan kiinni.

      Itsellä meni kans öljypohja tänä talvena hajalle ja hitsautin sen sitten. Nyt siinä on tuplapohja joten se on uuttakin halvempi, kestävämpi! JA HIANOMPI! ;-D

      Jos joku haluaa nähdä mitenkä hajosi niin kohdan 04:50 hypyssä otti maahan ja halkesi.

      http://youtu.be/QW2y6EWAyyg
      Attached Files

      Comment


      • #33
        On muuten aika leson värinen :D

        Comment


        • #34
          Kylläpä kannatti viron pojilta tilata öljypohja kun sain sen ni kemiallisella metallilla korjattu. vitu hyvät kaupat ja sinne män 55e ku on omanki ois voinu korjata sillä töhnällä. vittu että vituttaa

          Comment


            #35
            Siis sieltä tuli käytetty osa?! Ei helvetti... Jos maksoit Paypalilla niin tee valitus.

            Comment


            • #36
              Ehkä maksutavasta riippumatta ensin voisi kysyä myyjältä että pitikö näin käydä?

              Comment


              • #37
                En tiiä pitikö ol ees uus mut hieman kolhune ulkopuolelta ja sisäpuole halkeamia paikattu.noh paikallee menee nyt.

                Comment


                  #38
                  Nyt kyllä ihmettelen tota hommaa? Sorry paljon, kun tätä suosittelin, mutta kaikki mulle tulleet osat ovat olleet uusia ja virheettömiä.

                  Comment


                  • #39
                    Paikallaa on ja ei vuoda :) se kai o nyt pääasia kuitenkin. valokuvan otin paikkauksista mut eihä tänne voikkaa liittää suoraan näköjään.

                    Comment


                    • #40
                      Jos jatkossa halkee, niin pohja irti ja itse/naapuri/lähipaja paikkaa reijän TIC:llä.

                      Comment


                        #41
                        Voisin ihan harrastuksen vuoksi kokeilla hitsata sen vanhan öljypohjan. Jos käyt Jyväskylässä jossain välissä, niin voisin ottaa sen mukaan pajalle?

                        Kuvat voi liittää jos on ACF-jäsen.

                        Comment


                        • #42
                          Ei siinä vanhassa näköjään ollut kuin 3-4 sentin halkeama pitkittäin mutta öljyt tuli silti pihalle, ja voin soitella jos numeros löytyy enirosta sitten kun olen ajelemassa sinneppäin. En kyllä lähipäivinä kuitenkaan.

                          Comment


                          • #43
                            Saas nähdä mimmonen mulle tulee. Periaatteessa sitä toivos uutta, mutta toki paikattukin menee, jos vaan korjauksen kesto vastaa uutta.
                            Pitää toi vanha jättää hyllyyn varalle jos sen saisi korjattua.

                            Comment


                            • #44
                              Itsekin tilasin touraniin pohjan, saa nähä mitä tulee.

                              edit: Öljypohja tuli tänään ja on uusi eikä ole kolhuja. Ilmeisesti myös alkuperäinen.
                              Viimeksi muokannut b6tonen; 19.4.2013, 12:44.

                              Comment


                              • #45
                                Tänään aamulla sain öljypohjan ja käyttämättömältä se näytti. Ensisilmäyksellä olin katsovinani, että olisi ollut paikkaus, mutta tämän "paikan" reunoilla oli kuitenkin semmoisia valupurseita, että ajattelin niiden olevan ihan normaaleita juttuja.
                                Tuossa pienen ajelun jälkeen katsoin, että yhdestä kohtaa vähän tihkui tiivistepintojen välistä. Siltä kohti ruuvit kiristyikin vielä vähäsen, mutta mahtaako tuo vielä tuosta tiivistyä kunnolla jos se kerran pääsee vuotamaan?

                                Comment


                                • #46
                                  Mulla oli hieman kolhuja tai naarmuja ulkopuolella ja 2 kohtaa ilm kemiallisella metallilla korjattu. En nyt tiiä pitikö olla uusi kun maksoikin vain 31e + postikulut. Outoa kyllä oli kun tilauslapussa luki että takuu 6kk. Kuvan kyllä näyttäisin mutta kun ei voi liittää.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Voihan räkä, ei toi kiristäminen mitään auttanut vuotoon. Ei kai auta muu kuin öljyt veks ja yrittää uudestaan. Periaatteessa ei mikään hirmu paha homma, mutta kyllä vähän ketuttaa.

                                    Comment


                                      #48
                                      Eikö ole tiivistettä siihen?
                                      Vai niitä liimattavia?

                                      Comment


                                      • #49
                                        Liimattava oli, tai niin ainakin marmorilla sanoi, ettei tuohon tiivistettä tule. Tosin vanhassa kyllä oli joku semmoinen metallitiiviste!?
                                        Liimana käytin loctiten 5926:sta. Tuo lienee ihan ok kamaa?

                                        Comment


                                          #50
                                          Ei niihin enään yleensä tiivistettä tule, vaikka aikaisemmin olisi ollutkin. Tiivisteliimalla ne tiivistetään.

                                          Comment


                                          • #51
                                            Kysytäänpä nyt semmosta tuohon pohjan irrottamiseen liittyen, kun nuo kallistuksen vakaajan keskimmäiset kiinnitykset irroittaa. Pukeilla ollessaan vakaaja kääntyi pois edestä ilman ongelmia ja meni paikalleenkin helposti, mutta jos nyt ajaa rampeille ja auto on renkaillaan tukivarret eri asennossa, niin vaikuttaakohan se paljon tuohon vakaajan kääntymiseen?

                                            Comment


                                            • #52
                                              Kyllä minä sinne tiivisteen ostin ja myös laitoinki. 20e maksoi

                                              Comment


                                              • #53
                                                Outoa, mielestäni jo alussa kiristin ruuvit kunnolla, mutta eilen toisen pienen kiristyksen jälkeen vuoto on lähes tyrehtynyt. Pitääkin nyt vielä seurata tuota ja toivoa, ettei pohjaa tarvisi enää uudestaan irroittaa.

                                                Comment


                                                  #54
                                                  Minullekin tuli Alvadilta öljypohja, ihan uusi. Hinta oli sen 30€, ei paha. Ja vielä nopeasti, tuli tasan viikossa.

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Ei tosiaan ole paha. Jos malttaa odottaa ja hitsauksesta joutuisi jotain maksamaankin, niin ei kahta kertaa tarvii miettiä. Vois ostaa jonkun seuraavan ostoksen yhteydessä omaankin A4:een uuden, ihan vain varuiksi.

                                                    Vaimon passatissakin pohja viimein tiivistyi, eikä enää tihku. Eikä onneksi tarvinnut uudestaan aukasta. Liekkö ruuvien kiristys rannemomentilla syypää..?

                                                    Comment


                                                      #56
                                                      Itsehän turasin tuota omaa aika pahasti haljennutta öljypohjaa kolmisen tuntia. Kieroon veti reilusti, ja saumatkin tahtoi haljeta. Osin noin kauan aikaa paloi myös sen takia että TIG ylikuumeni eikä hitsannut kunnolla. Mutta eipä oikein tuntipalkoille päässyt, varsinkin kun jätin homman kesken :)

                                                      Comment

                                                      Working...
                                                      X