Ei tarvitse.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Öljypohja halkesi.
Collapse
X
-
Ei tarvite uusia pulttia ja kannattaa muistaa, että ei silti kannata kiristää niitä hampaat irves kummiskaan kiinni.
Itsellä meni kans öljypohja tänä talvena hajalle ja hitsautin sen sitten. Nyt siinä on tuplapohja joten se on uuttakin halvempi, kestävämpi! JA HIANOMPI! ;-D
Jos joku haluaa nähdä mitenkä hajosi niin kohdan 04:50 hypyssä otti maahan ja halkesi.
http://youtu.be/QW2y6EWAyyg
Comment
-
Tänään aamulla sain öljypohjan ja käyttämättömältä se näytti. Ensisilmäyksellä olin katsovinani, että olisi ollut paikkaus, mutta tämän "paikan" reunoilla oli kuitenkin semmoisia valupurseita, että ajattelin niiden olevan ihan normaaleita juttuja.
Tuossa pienen ajelun jälkeen katsoin, että yhdestä kohtaa vähän tihkui tiivistepintojen välistä. Siltä kohti ruuvit kiristyikin vielä vähäsen, mutta mahtaako tuo vielä tuosta tiivistyä kunnolla jos se kerran pääsee vuotamaan?
Comment
-
Kysytäänpä nyt semmosta tuohon pohjan irrottamiseen liittyen, kun nuo kallistuksen vakaajan keskimmäiset kiinnitykset irroittaa. Pukeilla ollessaan vakaaja kääntyi pois edestä ilman ongelmia ja meni paikalleenkin helposti, mutta jos nyt ajaa rampeille ja auto on renkaillaan tukivarret eri asennossa, niin vaikuttaakohan se paljon tuohon vakaajan kääntymiseen?
Comment
-
Ei tosiaan ole paha. Jos malttaa odottaa ja hitsauksesta joutuisi jotain maksamaankin, niin ei kahta kertaa tarvii miettiä. Vois ostaa jonkun seuraavan ostoksen yhteydessä omaankin A4:een uuden, ihan vain varuiksi.
Vaimon passatissakin pohja viimein tiivistyi, eikä enää tihku. Eikä onneksi tarvinnut uudestaan aukasta. Liekkö ruuvien kiristys rannemomentilla syypää..?
Comment
-
Itsehän turasin tuota omaa aika pahasti haljennutta öljypohjaa kolmisen tuntia. Kieroon veti reilusti, ja saumatkin tahtoi haljeta. Osin noin kauan aikaa paloi myös sen takia että TIG ylikuumeni eikä hitsannut kunnolla. Mutta eipä oikein tuntipalkoille päässyt, varsinkin kun jätin homman kesken :)
Comment
Comment